I miei Video clips furlans

Loading...

16 giu 2009

La tuja e la surîs / La gatta e il topo


So sês come me daûr a fâ le barbe di front al ordenadôr invesit dal spiêli o podês cjalâ il videoclip, ma so sês daûr a fâ da gulizion e ch'o vês l'anime sensibil al é miôr di tornâ plui tart. La mê gjate a si disarès ch'a và a cjace dome par puartâmi dongje da mangjâ a mi. Ogni vôlte ch'a torne dongje a mi fâs segno di lâ a viodi ce ch'a mi à mitût sul zerbin. Cun le stagjon des cjarêsiis a passe il timp sul tet dal capanon e cuant ch'a cole une cjarêsie dal'arbul a cor a cjoilile e a me puarte a cjase.

Chiste vôlte invesit a mi veve puartât une surisute. I ai dite ch'o no vevi fan ma o ai scuignût insisti par ch'a se mangji jê.

Se come me state facendo la barba di fronte al computer invece di essere di fronte allo specchio, potete guardare il videoclip. Altrimenti, se per voi é l'ora di colazione e che siete sensibili, tornate più tardi. La mia gatta, si direbbe che và a caccia solo per me. Più volte al giorno quando torna mi fa segno che devo andar a vedere sullo zerbino. Con la stagione delle ciliege, passa le giornate a sonnecchiare sulla tettoia del mio capannone e quando una ciliegia cade dall'albero, corre a prenderla e me la porta. Oggi invece era un topo. Gli ho detto che non avevo fame ma ho dovuto insistere perché se la mangi lei.

2 commenti:

Aldo Cimino ha detto...

è davvero avida !!!
mi plaaas !

Neve ha detto...

Ma, a me porta pure gli uccellini, no comment :(