I miei Video clips furlans

Loading...

18 giu 2009

Luincis

Parsôre Luincis andé un plan di jarbe alte d'indulà ch'a si viôt vie dut Baûs e dut Davâr di là dal Deàn ma sa tu sês in buine companie nissun al viôt ce ch'a tu fâs.Nancje tu.
Lí a tu puès fâ  l'amôr o piturâ, tant,  i doi a si esâltin un cu l'âltri e al é simpri il stès plasê.
 Se il sorêli al é daûr de mont e le mont daûr di te ,a che ore lí a tu sarâs te ombrene e plui le ombrene a deventarà scure e plui il sorêli di chê âltre bande al cje fasarà lusî i vôi di gjonde.
 Quant che la lûs dal sorêli a sarà dome lassù sui crets al sarà ore di tornâ a cjase...Sa tu cj'impensis ancjemó indulà ch'a tu sês a stâ.

Sopra Luincis c'é un prato di erba alta da dove si vede tutto Baûs e tutto Ovaro di là del Degano ma se sei in buona compagnia, lassù nessuno vede quello che fai. Neanche tu:-) 
Allora, puoi far l'amore e dipingere. L'uno esalta l'altro ed é sempre lo stesso piacere. Se il sole sta dietro il monte e il monte é dietro di te allora sei nell'ombra e a quell'ora, più le ombre diventeranno scure e più i tuoi occhi luccicheranno con il sole dall'altra parte della valle. Quando la sua luce sarà solo sulle cime, allora sarà ora di tornare a casa...Se ti ricordi ancora dove abiti. 

7 commenti:

Anonimo ha detto...

VIVA LUINCIS MA ANCJE LENZON LIARIIS E DAVASTA IDEAL PAI PITTORS

Jaio Furlanâr ha detto...

O voi subite:-)

Anonimo ha detto...

Ah!
l'importanza delle ombre...

Chapù

Jaio Furlanâr ha detto...

Buon WE Capucine!

Anonimo ha detto...

anche a te caro Jaio :-)

Neve ha detto...

E Muina, vi seis dismenteaz di Muina!!! Ma la Cjargne a je dute biele soredut quant ca ven la Nef! ;)

Anonimo ha detto...

bellissima...come luvinças d'altronde!!!
By abitante autoctona e fiera!GC