I miei Video clips furlans

Loading...

22 lug 2009

Colp di vôli al DOF / Colpo d'occhio al DOF


Alore o soi rivât adore a ordenâ il dof.No ch'al sêdi stât tant dificil, ansit, facilissim.
O soi lât achi o ai fat un mail e lôr no mi an nancje rispuindût... 
Ma daspó dôs setemanis il puestin al mi cjalave di strani viodint le mê mûse
meraveade tal ricevi il Dof ch'o ai vierzût subite par dâ il gno colp di vôli.
Po ben, se no lu vês ancjemó nó, o vês tuart. Ce sono 14€? Nuje. Massime che il lavôr otignût al é ecelent.
- Achi, nuje letaris piçulis e vecjis come tal Pirona.
- Achi, a no tu riscjis di pierdi le pagjine tant ch'a tu rispuindis al bigofonín. 
- Achi nue segnos forescj come tal Nazzi.
Al é scrit clâr e net nêri su blanc che plui blanc a no si puès.Le cuviertine plastificade a é util parcé che si plee juste chel tant ch'al cji ûl cuant che par sfueâ un toc al ti cjape il tic.
 Osti, no rivi mai adore a stâ cence une rime:-)
Dutcâs il colp di vôli al vâl simpi le pene.

Colpo d'occhio al DOF. Il nuovo dizionario friulano-italiano e italiano-friulano.
L'ho ricevuto per via postale dopo aver mandato una mail qua.
Si sfoglia con facilità perché la copertina non é rigida e si legge anche senza occhiali perché i caratteri sono di buona statura e veramente neri su carta veramente bianca.
Non l'ho ancora pagato perché il responsabile é in vacanza. Complimenti ad Alessandro Carrozzo per il lavoro di benedettino e per il risultato di grande qualità.

Nessun commento: