I miei Video clips furlans

Loading...

28 lug 2009

L'udin di íar / L'Udine di ieri


From Udine
Palma il Zovin: La dedizion di Udin a Vignesie (Frament)
O ai taiât vie Sant Ermacore, San Marc, le madone e ducj i agnui par lassâ dome chiste vidude di Udin piturade cun estro da Jacum Palme dite il Zovint tal 1596 in tun cuâdri intitulât: La dedizion di Udin a Vignêsie.A si cjate te galerie de piture al Cjistiel di Udin. Nue fotos al mi diseve il vuardian e al mi vignive daûr come la mê ombrene. Ma le ai fate distès:-) 

Ho tolto il san Ermacora, il san Marco, la madonna e tutti gli angioletti per lasciare solo lo scorcio sulla piazza Cantarena (Oggi piazza Libertà). La pittura é di Giacomo Palma del 1596. Il titolo: La dedizione di Udine a Venezia. Si trova nella galleria d'arte del castello di Udine.
-Niente foto. Mi disse il guardiano che mi seguiva come la mia ombra. Ma l'ho fatta lo stesso.

Nessun commento: