I miei Video clips furlans

Loading...

24 ago 2009

'Ne dí cun tun âltri diu / Un giorno con un'altro dio


O vevi chê di lâ a fâ un zîr. Une voe di vert,une voe di alc par rompi il drandran de setemane e finalmentri o ai gambiât di religjon.Ma puedio dî di gambiâ se o soi simpri stât cence religjon?
O jeri lât a visitâ un amî e client emilian che al a fat sù un museu (Cjalait che al vâl le pene) tal biel mieç des culinis des Ardenis (Da no confondi cul Arvenis). Daspó, passant pe strade o ai viodût che sôre dai arbui di un bosc al spontave un tor e da buine âv curiôse o soi lât a viodi ce che a 'nd ere.
O ai cjatât un cjistiel ocupât par une comunitât di religjôs olandês che a somein divertîsi a preâ Krisna. Alore, par une dí, o mi soi mitût a cjantâ krisna. Cussí par ridi.Di fat, se chiste a é une religjon, a no à nuje di viodi cun chês âltris. Le int e somee beatificade e a à simpri le bocje da ridi. Nissun a cji sburte e deventâ come lôr ma naturlamenti si a tu âs voe di savê cemût e ce ostie, a tu puès domandâ. Cussí par 8€ o mi soi cjatât a mangjâ une pizze e une insalate cun tune biele olandês prime di lâ a fâ cualchi spêse tal negozi indian e in te paneterie e lâ a visitâ il secont museu dal dí.No par sburtâus a gambiâ di religjon, ma al vâl le pene di viodi ce che al é pussibil al di fûr des religjons che si impare bielzà te panse des nestris mâris seont il puèst indulà che a si nas.
Us doi chest leam e ancje chest. Rangjaitsi:-)


Viaggiavo per le Ardenne per visitare un amico e un cliente emiliano dopo aver fatto fortuna ha solo tre passioni: Gli automa del 1900, le fiat 500 degli anni 50 e le Rolls Royce di ogni età. Per via della meccanica di sicuro...
Date un'occhiata al suo museo. Poi, dalla strada maestra ho visto spuntare tra gli alberi una torre particolare ed ho voluto andare a vedere di cosa si trattava. Ho trovato un castello ristrutturato da una comunità olandese devota a Krisna. Niente file per entrare. Allora si entra e si visita senza paura di essere importunati. La lingua utilizzata é l'inglese ma se proprio non ce la fai, c'é sempre qualcuno che ti puó dare informazioni nella tua lingua. Ho passato un bel pomeriggio a girovagare tra il museo, il castello, il negozio indiano e le bancarelle, nonché la panetteria e i boschi lí ingiro. Inutile dire che la chiesetta del villaggio era chiusa.
Del resto, anche se fosse aperta, chi ci andrebbe? Per un giorno, ho trovato divertente di cantare Krisna Krisna Hare Krisna per svagarmi. Da oggi, torneró col Money Money Always Money, per non morir di fame e per pagare le tasse di ieri, di oggi e di domani. Se vi faccio pietà, dite un'ave per me. Non  si sà mai.

Nessun commento: