I miei Video clips furlans

Loading...

4 ago 2009

Vâs par câs / Vaso per caso

10 commenti:

Anonimo ha detto...

ma ce tant biel! e cu le malve che, propite jer ai fotografat par fà un post pal mes di avost.

Done Bete

Jaio Furlanâr ha detto...

Lu clamarai il vâs pe Malve di Done Bete:-) Mandi e buine continuazion!

Anonimo ha detto...

ce pinsîr scuisît, graziis Jaio.

Done Bete

Neve ha detto...

Propit bieles las fotos dai ultims trei post, complimenz, mi pas sempri di plui chi...

exanba ha detto...

Hai sentito che Giorgio sarà in Carnia in Agosto ?
Ci sei anche Tu ?
Mandi e bella l'opera dei libretti.

Jaio Furlanâr ha detto...

Grazie Ex, No, ho troppo lavoro in Agosto non viaggio mai al di fuori di cualche WE.Per Giorgio, gli ho promesso di andare in Sardegna.
I libri sono uno schizzo fatto coi pastelli.

Jaio Furlanâr ha detto...

Di nuje Done Bete.So no vês nissun omp ch'a us offrís lis rôsis amancul o ves un vâs par meti drenti i vuestris:-) Buine zornade.

Jaio Furlanâr ha detto...

Nêf, o scuignarai fant cualchidune cu le nêf ma lassimi spietâ l'invier:-)

Anonimo ha detto...

Orpo, graziis, volarà dì che inventarai un dolç in onôr di Jaio.

Il gno omp, cuant cal rive da Sicilie, a mi puarte "nzuddi" biscots ca si clamin cussì in onôr di Vincenzuddu Bellini.
Done Bete

Neve ha detto...

Ma grazie Jaio, tu ses un gentilomp e nondè plui tanç ator... ma nosta vé premura di falas ;)