I miei Video clips furlans

Loading...

27 ago 2009

Vetrade / Vetrata

A jerin agnorums che o vevi di rinfrescjâ il puarton ch'al dà tal coridôr che al và tal studio daûr de cjase.
Chiste vôlte o soi rivât a fâlu. Par fortune, il lavôr plui noiôs o lu ai dât da fâ e mi soi concentrât dome sù le estetiche. Il risultât al mi plâs avonde. Le vetrade le ai fate cun cualchi toc di lastre acriliche che mi restave di un'âltri lavôr  e che o ai taiât, piturât e zontât



Solo dipingere il portone o far qualcosa in più? Il portone serve solo al passaggio dei veicoli per caricare o scaricare nel dietro  casa. Non c'era dunque bisogno di chissà che. Ebbene, nó, mi son preso tre giorni per tagliare, dipingere e giustapporre dei pezzi di lastre acriliche rimanenti di un lavoro precedente.Come fare una buona cena coi resti del pranzo.

6 commenti:

Done Bete ha detto...

bielissime

Jaio Furlanâr ha detto...

Graziis Bete, o ai di finî un element scolpit da meti di fûr sôre le puarte. So rivi adore, pe setemane ch'a ven o metarai un'âltre foto.

spirt di vin ha detto...

Propìt biele...Se ti vanze timp vares di fà une puarte ancje cjase me.. Mi sa che tu ses mase lontàn..
Mandi

Jaio Furlanâr ha detto...

Se veramenti a tu âs voe, dami lis misuris e cji mandi le lastre finide da soreponi al vêri esistent o da plaçâ. O viôt bielzà cualchi biel grap di ue:-)
Senó, o ai butilis di vin che fasin 2metros e mieç di altece e ch'a son vueitis. Baste ch'a tu mi disis ce che tu âs voe di meti drenti e ce etichete che tu ûls di fûr:-)
Le plui biele a é chê che à une puarte par scierâ drenti lis plui bielis butilis da tignî cont:-)
par viodilis và achi:http://www.sommarti.com/sculpture2.html
Salute!

exanba ha detto...

Triangolo , occhio , quindi .......massonico !
Mi associo alle mani d'oro .
Mai sprecarle.

Luciana Bianchi Cavalleri ha detto...

chi fa da sè, fa per tre... (e nel tuo caso, fa cose fantastiche!)

luciana - comoinpoesia