I miei Video clips furlans

Loading...

23 set 2009

Bjork da me ma no dome / Ma non solo Bjork

.

O m'impensi di chiste friçute bisbetiche e dôlce che nus faseve lâ sù di zîrs cun chest video che si cjatave dome tai canâi di MTV. In chê vôlte il web nol jere ce ch'al é cumó e chês âltris TV a jerin bielzà simpri chês.

Dopo di chest toc, Bjork a si é incjastrade in tun gjenar dut so e un grum personâl ma prime, so pâri, ch'a le à simpri sburtade e conseade, forsit a i veve imponût di cjantâ chest toc parcé che sule rêt, a si le viôt bielzà cjantâ chest toc, cuant che a veve 9 agns.

 Ma cumó a si puès ancje cjatâ le version origjinâl di chest toc cjantât da Betty Hutton tal lontan 1940.E al é cussí che a si puès viodi le difarence jenfri lis dôs epochis, sêti tal cjantâ, che tal balâ, tes coreografiis e tal stîl. Cence volê gjavâ nuie al talent di Bjork, us met distés un tocut di Betty Hutton e Fred Astaire ae fin dal video.Juste un cerce tirade fûr da un film fat tal 1950 che di sigûr, da nô al jere censurât parcé che no le ai mai sintude nominâ da nissun von, ni voltade da nissun plevan:-)

 O vês cussí ancje une idee dai talents, ce disio, what am I talking about, des difarencis di talent  ch'a si puès viodi ancjemó vuê jenfri lôr alà e nô achi in Italie indulà ch' a si carburave  a pene a pene cun Nilla Pizzi e compagnie.No stait a vê pôre di cjapâ chiste pilole di âgo frescjo di Americo, che jenfri lis radios incuinadis di rap e metal di vuê us fasarà ben. Mandi

 

Mi ricordo di questa bisbetica e dolce ragazzina scoperta in questo video nel 95 nei canali di MTV. A quei tempi, il web non era quello che é oggi mentre le TV, erano già sempre quelle.

Dopo di questo brano, Bjork se n'é andata ad esplorare un genere del tutto personale abbandonando questo stile tra la commedia americana di Broadway e la pop che forse le era stato imposto da suo padre poiché in rete si puó trovare un video dove la si vede già cantare il brano quando aveva 9 anni.Oggi, invece, si puó trovare la versione originale di questo brano che nel 1940 i compositori Hans Lang et Bert Reisfeld l'avevano intitolata Blow a fuse e cioé salta la valvola e che Bjork ha intitolato It's, ho, so quiet per non farla confondere con la versione originale cantata da Betty Hutton 55 anni prima. Betty Hutton, é morta due anni fa dopo una lunga carriera incominciata prima della guerra. La potete vedere con Fred Astaire in un film del 1950 quando già aveva la trentina nello spezzone alla fine. 

Non aver paura di prendere questa pillola d’aria esotica che tra le radio inquinate di rap e di metal vi farà bene.Altri Betty Hutton andando qua.

Nessun commento: