I miei Video clips furlans

Loading...

26 set 2009

Il paîs dai Van / Il paese dei Van

So fos tal paîs dai Vons a nol sarès compagn ma o soi tal paîs dai Vans. Van Chest, Van Chel, Van Jó, Van Tu e po van ducj.
L'ûltin Van, al é Vanrykel.Al voleve manichins origjinâi ch'a fasin pensâ al classic. O i ai cjacarât di De Chirico che par lui al sarès Van Kiriko e l'idée a i é plasude.Cussí o i ai fat une disine di manichins come chescj doi achi. No stait a vê pôre, no ju ai scolpîts tal len un par un. Dome un. Po lu ai moltiplicât in vitroresine ma une vôlte piturâts a somein fats di len. Contentissim, al mi à mandât chiste cjartuline cu le foto. Po ben content ancje jó ch'al sedi content.

Se fossi nel paese dei Von non sarebbe la stessa cosa ma sono nel paese dei Van. Van Questo, Van Quello, Van Io, Van Tu e poi Van Tutti.
L'ultimo dei Van, é Vanrykel. Voleva manichini originali ma che abbiano un'aria classica. Gli ho parlato di De Chirico che per lui sarebbe Van Kiriko e l'idea gli é piaciuta. Cosí gli ho fatto una decina di manichini come questi due. Non abbiate paura, non li ho scolpiti uno per uno nel legno. Ho fatto solo un modello e poi l'ho moltiplicato in vetroresina che ho dipinto in falso legno. Lui, contentissimo, m'ha mandato questa cartolina con le foto.Son contento anch'io che sia contento

Nessun commento: