I miei Video clips furlans

Loading...

20 ott 2009

L'ûltin Mussat /L'ultima zanzara


Lu ai scliçât vuê di buinore. Come nuie, al mi spietave sot de doce. Cemût chiste besteute di mieç centimetro puedie savê che al é propit lì che a varà plui fortune di cjatâmi crot come diu mi a fat?O m'imagjini che par jê, o no soi nujâltri che un aeropuart comestibil. Onestamentri, i mussats a son fair play e come ch'o fâs jó in machine in tune curve a veve di vêmi visât cun tun pivetade o un biel Zzzz ma jó, mone, no pensavi a lui. Cussí, par punîmi, a pene becât o mi soi dât une sberle come par dîmi di stâ plui atent le prossime vôlte. Daspó, par câs, il mussat al jere ancjemó lí a gjoldisi il gno sanc cuant che le mê patafade a i é rivade dintor. Par pietât, invezit di lassâlu agonizâ, lu ai neât. Po mi soi mitût a sivilâi un dies irae.Dut ben.Biel funerâl.Ma o jeri dome jó par bati lis mans.


L'ho ammazzata stamane. Come se niente fosse, lei mi aspettava sotto la doccia. Come puó sapere questo insettino da mezzo centimetro che é proprio lí che avrà più fortuna di trovarmi nudo?M'immagino che per lei, io non son altro che un aeroporto commestibile. Onestamente, sebbene anch'io prima di prendere una curva con l'auto avverto a più non posso, anche lei mi aveva di sicuro avvisato con un ZZzzz ma io non pensavo a lei. Cosí, istintivamente, mi son dato uno schiaffo per punirmi di non aver fatto abbastanza attenzione. Per caso, lei era ancora lí a godersi il mio sangue quando la mia sberla l'ha colta di sorpresa. Per pietà, invece di lasciarla agonizzare, l'ho annegata. Poi mi son messo a fischiarle un dies irae. Bel funerale. Ma ero da solo ad applaudirla.

Post correlati

5 commenti:

Anemone Viola ha detto...

sATU TU...EVIDENTEMENTI AN UNE inteligjence spettacolar!!! Robes bestial in ogni sens!!!
Bune serade!

Anonimo ha detto...

Jaio, che ca ti à becât a jere une mussate, parcè sôl lis feminis a cjucjìn sanc par podè fa ûfs sans e robuscj. Il mascli, invezi, a si nudrìs di licuits vegjetâi e al mûr a le svelte. A piulà a son sôl i masclis, par vie da le grande velocitât a movi lis alis. Chest al je ancje une atrative pa lis mussatis.

DoneBete entomoliche

Jaio Furlanâr ha detto...

Ce biel da savê che a mancul i mussats a no mi cjapin par un gay:-)

Neve ha detto...

!!! :D

Anonimo ha detto...

... ocjo, alore, a no movi lis alis ...
DoneBete