I miei Video clips furlans

Loading...

23 ott 2009

Mack the knife:No soi chel / Non sono quello

No soi chel ch'al somee a Mack le curtisse ma le cjançon a mi plaseve. John Gay cuant ch'al a fat le so Beggars opera, par simiotâ le opare taliane cun lis cjançons tradizionâls inglês a nol podeve savê che 200 agns plui tart, Bertold Brecht al varès fate une adatazion cu le musiche di Kurt Weil. Nissun nol podeve savê che dopo dutis lis versions in dutis lis lenghis, il Mack le curtisse a sarès stade voltât ancje par furlan. Oh, nuie bandîts di strade da cjantâ in Friûl. Ma dome un pôc di ironie par fâ sunâ peraulis. .. Che se po o no capîs, o vês i sot titui par inglês:-)Mandi o soi in tun âltri paîs par une setemane.
/object>Mancava una versione in friulano del celeberrimo brano tratto dall'opera di 4 soldi di Brecht. Ecco fatto. Se non capite il friulano avete i sottotitoli in inglese. Ciao sono assente per una settimana

3 commenti:

Anonimo ha detto...

Tu mi as fat vignì la voie di voltà cjançons par furlan. O ai tradot, tal gno blog, "La Cura" di Battiato.
Mandi
DoneBete

Anonimo ha detto...

Assolutamente fuori tema , in ritardo e da altro computer.
Hai parlato di Chiesa Ortodossa Russa.
Sai cosa pensano Questi degli Ebrei ed in seconda battuta dei Cattolici ?
Non metto in dubbio le Tue mani e la Tua verve , ma la politica è scienza.
Mi scuso per averTi maltrattato ( assieme a Done Bete ) , ma Gesù è meglio lo lasci stare ed Io Ti lascierò stare.
Se poi hai qualcosa di irrisolto con i Preti , se non basta la Legge Ti posso consigliare il mio psicologo che stura anche i cessi.
Mandi.
Sandro.

exanba ha detto...

Miiii ............. lascierò.
Tropppi studi o forse troppo vecchi