I miei Video clips furlans

Loading...

22 ott 2009

Premi Nobel

Tant che no varin un premi Nobel furlan o scuignarin fâ cun chei di chei âltris.Se amancul un premi al làs a Berluscon, o puedarès veramentri crodi che o soi dome jó a ridi des sôs piruetis.
Ma ce sono ducj chescj premis e cui sono ducj chescj premiâts?
Se dopo il premi pe pâs a Arafat e a Rabbin, i lors doi popui a si son batûts ancjemó di plui e che Gorbaciof, puâr biât, a pene che lu à vût, il so paîs al si sfondrât. Cumó che Obama al à vût il so, o spieti impazient la fin dal ant par viodi ce ch'al sucedarà cu le Americhe .


Finché non avremo un premio Nobel della pace in Italia, vuol dire che tutto và bene. Peccato perché mi sarebbe piaciuto che ne guadagnasse uno anche Berlusconi per poter credere che ero solo io a ridere di lui. Ma chi sono tutti questi premiati?
Se prendiamo i più conosciuti, vediamo che Arafat e I. Rabin, da quando li hanno vinti, i loro popoli si combattono ancor più di prima.
Se poi prendiamo Gorbaciof che perse il paese,un'anno dopo averlo vinto, adesso che Obama ha il suo, aspetto con impazienza la fine dell'anno per vedere cosa succederà con l'America.

Nessun commento: