I miei Video clips furlans

Loading...

5 nov 2009

Fiction ?

O varès chê di fâmi une gjache cul telefonin e l'ordenadôr incorporât te fôdre e il schermi e la web cam platâts tai ocjâi par podé viodi a traviers dai vêris so ai voe o par filmâ tal stès timp. Il telefonin in te manie al mi fasarès fâ un biel Pronto-cjacare tant ch'o scôlti il gno braç e o mi grâti le crodie dal cjâf tant che l'ordenadôr , simpri colegât a internet, al mi judarès à savê in anticip ce ch'al sucêt ator di me. Cui miei ocjâi, us cjalarès tai vôi e o viodarès te vuestre iride il vuestri curriculum vitae complet tant ben che il vuestri stât mentâl. Cussí, dal vuestri mâl di fiât par abûs di cjicolate ae vustre disponibilitât sessuâl par vie di astinence sfuarçamentade, o savarès dut. Daspó, cu la mê strete di man us vegnarès une strete di cûr viodint che o sai prime di vuâltris ce ch'a us tire o cê ch'a us mole:-)



Vorrei farmi una giacca col telefonino e il computer incorporati nella fodera e lo schermo nascosto nelle lenti degli occhiali per vedere attraverso le lenti  se necessario e filmare con la web cam  ció che vedo. Il telefonino mi farebbe fare un bel Pronto-mi-dica e mentre ascolto il mio braccio e mi gratto la testa, il computer collegato a internet mi aiuterebbe a sapere in anticipo quello che succede intorno a me. Vi guarderei negli occhi e attraverso la vostra iride scoprirei tutto il vostro curriculum vitae e stato mentale.Cosicché, dal vostro mal di fegato per abuso di cioccolato alla la vostra disponibilità sessuale per via di astinenza forzata, saprei tutto di voi. Poi con una stretta di mano avreste una stretta al cuore vedendo che che só prima di voi ció che vi tira o molla nel cervello:-)

4 commenti:

Neve ha detto...

E il biel di scuviergi un poc a la volte?!?

Jaio Furlanâr ha detto...

...Al sarès forsit plui biel...
ma al durarès dute le vite:-)

Neve ha detto...

Parcè, astu premure di mùrii?

Jaio Furlanâr ha detto...

No, no...Di vivi:-)