I miei Video clips furlans

Loading...

30 nov 2009

Jò e Toni


Jó ch'o soi stât tirât sù daes muiniis e dai prêdis, so lèi ce ch'al dîs Toni Beline sui soi agns tal seminari, o mi sint di cjase. Dome ch'o no capís il parcé che cuant che o lu dîs jó o mi cjati come un marzian su le lune e invezit sa lu dîs lui, al é come s'al fós le predicje de domenie di buinore. Dut câs, al mi varès plasût ch'al fós stât scomunicât, cussí o varès fat dut par lâ a tignii companie. Ma no l'é stât scomunicât, alore no scrivarai nissun libri sù nissune fabriche. Andé avonde cussí.


Io che sono stato cresciuto e allevato  dalle suore e dai preti, leggendo ció che scrive Antonio Bellina sui suoi anni di semianirista, cuasi mi fa sentire a casa. Soltanto non capisco il perché, se lo dico io, sembro ad un marziano sulla luna ed in vece se lo dice lui sembra solo ad una predica di una messa domenicale. Comunque, se fosse stato scomunicato, l'avrei raggiunto a tutti i costi. Ma non é stato. Allora non scriveró nessun libro su nessuna fabbrica. Ce ne sono già abbastanza.

Nessun commento: