I miei Video clips furlans

Loading...

12 nov 2009

Le fabriche dai prêdis / La fabbrica di preti

Seminario di Castelletto 1963

Chest libri, proibît de glêsie, al jere sparît de circulazion e no si podeve cjatâlu plui. Cualchidun a lu veve  metût on line ma al à scuignût smeti. Cualchi capitul al jere achi Leonarduzzi a puntadis Il libri di Toni Beline su le fabriche dai prêdis si puès cjatâ in caulchi librerie e se mi domandais cuâle us doi l'indiriz.

Toni Beline 1965







 Era un libro pubblicato a puntate su un blog. Il titolo del libro di Toni Bellina « La fabbrica dei Preti » Questo libro, sembra fosse stato tolto dalla vendita,era sparito dalla circolazione e non si poteva trovarlo. Il blog di Leonarduzzi (In italiano) aveva incominciato la pubblicazione ma ha dovuto sospendere per via dei diritti d'autore. Ora il libro si ritrova in vendita in qualche libreria. Ne ho comperato uno. Se mi chiedete dove, vi mando l'indirizzo:-)...Il libro é in friulano ma si legge molto facilmente. Se volete saper tutto sulla vita nei seminari...

7 commenti:

Anonimo ha detto...

Sastu Jaio, prime che il libri al sparis, cualchidun al veve rivât adore a puartà une copie a Toronto e cussì, a mi contave me sûr, a si lu passavin in fotocopie.
Mandi
DoneBete

Jaio Furlanâr ha detto...

Interessant, Done Bete, cualchi ant indaûr o vevi cjatât cualchidun ch'al podeve vendimi une copie ma no vevi podût lâ da lui. Daspó al jere muart e no vevi plui savût nuie.

Anonimo ha detto...

Uela , trattasi di carboneria ?
Di gossip ?
Dai Jaio , quando troviamo a bere una vasca di vino ?
Ex.

ILfurlanist ha detto...

Pecjât che chest Lenarduzzi, di chel che mi risulte, SI E' DAL DUT FREÂT di domandâ il permes a cui che à i dirits de opare di pre Toni, venastaj i dissendents e Glesie Furlane.
Tant a dî: des robis par furlan si pues fâ dut e sbatisi la leç tant che si à voie. Di no crodi...

Jaio Furlanâr ha detto...

Salve Dree,
Da chel ch'o ai capît tal so blog al é un radicâl, forsit par chel a nol à tignût cont. Ma no savevi che i dissidents a vevin dirits.Sa tu podessis fânus savê alc in merit, cussí ducj chei che passin par achi a lu savaran.
Mandi

Jaio Furlanâr ha detto...

PS: Ma se un prêdi al é maridât cu le glêsie, no îse le glêsie che a à i dirits? O domandi parce che o vevi chê di voltâlu par francês o par inglês.

Jaio Furlanâr ha detto...

Finalmentri, so passais par achi, o scuen dius che il libri lu ai comprât par 25€ a Udin. Indulà?
Us al dîs dome in te vorêle:-)
O par mail:-)