I miei Video clips furlans

Loading...

15 nov 2009

(S)comunicazion? / (S)comunicazione ?


Da cuant ch'o ai mitût il post su le Fabriche dai prêdis, o ai plen di visitis vaticanis tal gno blog.No puès dius cemût ch'o lu sai senó a no vegnin plui:-) Cussí o ai scuviert che il gno post sù le fife dai papes, tes statistichis, al é un dai plui curiosâts...Ancje se nissun al à mai fat un coment:-)
Se une dí, da don Jaio, o mi cjatais vescuf di cualchi bande, o scuignarai lassâ il blog prime dideventâ sant:-)

I plui spiâts dal vatican:


Alcuni miei post aguzzano la curiosità di qualcuno in Vaticano de da quando ho
messo il post su La fabbrica dei preti, ancora di più. Se da semplice don Jaio un giorno diventassi monsignore, dovró lasciare questo blog per poter diventar santo:-)

Intanto ecco i più "vaticanati" dei miei post:


4 commenti:

Anonimo ha detto...

a mancje l'ipotesi ca voledin comissionâti une opare.
Mandi
DoneBete

Jaio Furlanâr ha detto...

S'al fos stât cussí, o iu ai fats scjapâ:-)

Jaio Furlanâr ha detto...

Done Bete o soi stât da te miez'ore par cirî di mandâ un coment ma nuie da fâ: A nol ûl passâ. A mi si rispuint simpri che il codic ch'o fâs a nol é just!
Senó le storiute di Bufalo Bill a mi é plasude. Soredut ch'a tu paris drenti la mê eroine: Tine M.
A tu varès di scrivi le sô storie a partî di cê ch'a tu sâs dal libri de De Antoni e po, o cj'al consêi un grum, chel di Margaret Hooks (fin cumó dome in inglês). O soi sigûr ch'al interessarès un grum di furlans e al podarès siervî ancje par dâ un esempli di cê ch'a si puès fâ e deventâ a partî di nuie. Ce ditu?

Anonimo ha detto...

Splinder, dopo ca lu an "miorât", al è deventât un torment ancje a scrivi i post.
Sâstu, Jaio, o vevi simpri l'idee di scrivi la storiute di me none e dal Circ di Buffalo Bill ma o vevi masse pôc di ce contà. Cualchi sere indaûr tal quiz il Milionario e an juste domandât ce ca è "fairy floss" e dopo an dit, apont, che a jere rivade a Udin mediant il Circ. Cussì o ai cirût chest indizi e sôl ta un secont moment a mi è saltât fûr un articul su Repubblica dal 7 di Avrîl 2009 di Gloria De Antoni, e da chest o ai tirât fûr il tocut co ai ripuartât tal post. In veretât no savarès se la De Antoni e à scrit ancje un libri. Jaio, jo no soi une buine tradutore, lu sai parcè al je cui ca mi lu à dit. Soi buine sôl a meti adun cualchi storiute pal blog.
Mandi
DoneBete