I miei Video clips furlans

Loading...

4 nov 2009

Sequâls / Museo di Ginevra


So us dî Sequâls, a ce pensaiso? Carnera? Va ben ma ancje cê? Tal 1900, une squâdre di mosaiciscj di Sequâls a ierin a lavorâ tal museu di Gjinevre e an fat chiste foto. O vevi voe di lâ a viodi ce che a vevin fat ma come simpri, jó ch'o passi al ros e mi fermi al vert, o jeri lât il lunis...Il dí indulà che ducj i museus dal mont a son sierâts. Ma o voi di chês bandis une o dôs vôltis ad ant e pal 2010, pal centenari di vierzidure, o varai di sigûr l'ocasion di tornâ.

Sequals é il paese di Carnera ma anche un paese dove la tradizione del mosaico aveva richiamato l'attenzione dell'architetto Marco Camoletti che fece il progetto del Musée d'art et d'histoire di Ginevra. Come sempre, io che passo al rosso e mi fermo al verde, mi son presentato al museo il lunedí e allora dovró ritornarci un'altra volta. Nel 2010, si festeggerà il centenario. Sarà una buona occasione di tornarci...A meno che sia di nuovo chiuso per via che i soffitti stanno cadendo qua e là...


2 commenti:

Anonimo ha detto...

Jaio, ce tant ca mi plâs passà ta chest blog e cjatà simpri robis interessantis. O pensavi che ains fa o soi stade a Sequals cun tune gjite organizade da un ex sindic dal gno comun. Prime o jerin stâs a Spilimberc e a nus veve ricevût il sindic ... cuissà, magari, nus veve ancje contât dal Museu di Gjinevre ... a Sequals o vin viodût la palestre di Carnera e la cjamare ca jere stade regalade da Umberto di Savoia. La vile a jere di proprietât privade, di un imobiliarist, che dopo dal taramot a la veve ricostruide e a jerin in tratativis par vendile al Comun di Sequals. O sin stâs ancje tal cimitieri, compagnâts da un dissendent di Carnera, ancje lui une buine stangje di om. Al veve puartât a fanus viodi une scarpe, numar 56.
Mandi
DoneBete

Jaio Furlanâr ha detto...

Oilà siore Bete, plasê che amancul une furlane sù un milon a mi disi ch'o soi mancul mone di ce ch'o crodevi:-)Bielis ancje lis reazions cussí furlanis ch'a tu contis, e simpri tal sogjet. Buine zornade.