I miei Video clips furlans

Loading...

15 dic 2009

Frice di gès / Sesso di gesso






Se no mi viodês par cualchi dí, o vês dome da dîsus ch'o soi vie pal mont o pal mistîr. Chiste setemane o sarai ancjemó une vôre ocupât. Jenfri ducj i lavôrs, ancje un bust da fâ par un mule di 1m90 .Lis bielis feminis, come i biei oms, a no durin che cualchi ant e po a s'in van tal gras, tal vecjo, tal nuie. Alore cualchidune, jenfri une sfilade sul jet-set o tai jets tout-court, par vê un biel ricuart, no contente di fotos o filmâts, a vegnin a domandâmi di stampâ o piturâ il lôr cuarp.Cualchi vôlte ancje le lôr intimitât. Naturalmentri, par discrezion, o no cjapi fotos dai lavôrs in cors ma dome di cierts risultâts. O disarai che par no fâi vignî la piel di ôcje(Che po a ven distès:-), o scjaldi le âghe prime di fâ il gès ma prime di spalmâ il gès o scuen passâ une man di Nivea su le piel de paziente par che il gès a nol sedi masse dur di distacâsi cuant ch'al sarà dûr. Seont le presse, o zonti un pôc di sâl in te âghe e po o spalmi il gès su le lôr piel cul plui dôlc dai miei pinei e po lu armi  cul le garze o le fibre.
Fint aí, dutis a mi cjalin lis mans cun plasê tant ch'o tocj, le lôr piel cun delicatece e educazion ma une vôlte  cuviertis di ges a scomencin a domandâsi cemût ch'a saltaran fûr di chê croste che devente simpri plui dure.
 Vincj minûts e po cualchidune a tacarà a vê pôre, a panicâ, a vaî a suplicâ di tirâlis fûr di lí.Dutis a finiran simpri par vignî fûr ma cualchi vôlte e an vût tante di chê pôre che a si vergognin di tornâ par cjoli le lôr fotografie in trê dimensions e cussí o ai cualchi gjambe, cualchi bust, cualchi musute e cualchi frice che spietin lí da agnorums ma nuie di grâf parcé che a scuegnin paiâ anticipativamentri.Dutcâs, dut al finîs par fâ alc e chiste frice fate pal omp de proprietarie a é finide sot di une pome di 50cm al puest de moscje.




Se non mi vedete per cualche giorno, dovete perdonarmi, di sicuro o sono occupato a viaggiare per il mondo o per il mio atelier. Anche questa settimana, saró molto occupato. Fra tutti i lavori, anche il busto di una bella donna di 1m90, che tra una sfilata e l'altra, s'é fermata da me. Le belle donne, come i bei maschi, durano solo qualche anno prima di finire nel grasso, nel vecchio o nel niente. Allora, qualcuno, per avere un bel ricordo, invece di foto e film ricorre allo stampo o al dipinto. Da pittore o da scultore, c'é tanto da fare che, anche se raramente si diventa milionari, il lavoro non manca mai. Naturalmente, vorreste vedere come vanno i lavori in corso. Eh nó, come i preti per la confessione e i dottori per le consultazioni, dobbiamo essere discreti come degli avvocati. Peró vi posso dire che prima di misciare il gesso, riscaldo l'acqua e che prima di spalmare il gesso spalmo la pelle con una crema per evitare che per togliere il gesso la paziente abbia l'impressione che le tolgo anche la pelle. Mezz'ora dopo, quando la devo tirar fuori dal guscio, incamincia il panico, le grida, l'impazienza. Preferisce uscir subito ? Allora prendo le forbici elettriche. No, l'aggeggio ed il rumore del motore la spaventa. Allora ,tutto a mano, il più presto possibile prima che il gesso diventi troppo duro e che le forbici non siano più sufficenti....Qualche volta, le clienti , con i loro compagni o senza, non vengono a ritirare le loro foto in basso rilievo o tre dimensioni, sia perché si vergognano della figura che hanno fatto, sia per altre diverse ragioni. Cosí mi trovo con gambe, tronchi,visi e culi senza padrone. Niente problemi peró perché tutto si puó utilizzare lostesso. Esempio, Ho preso questo sesso fatto per il marito della proprietaria: Ho fatto una mela  di 50cm e sotto, al posto della calicina, ho messo queste pretuberanze segrete:-)
Chi vuole mangiar la mela ?

1 commento:

Anemone Viola ha detto...

Ah beh, chiste a è biele....a son femines che a vegni pardabon a fasi fa il ges dala sunete?!?! Ma robes di no crodi!!!! O no no, jo no podares, neancje pensà une robe dal genar par me che i voi a fa la pipì spes e volenter, no sopportares di sei serade lì dentri!!!! Ce robes!

Comunque, complimens par la to professionalitat...simpri sa reste tale! Bune serade!!!
Giulia