I miei Video clips furlans

Loading...

13 gen 2010

Cjantutis / Canzoncine


Ancje chest an o varin il concors di composizion di cjantutis pai fruts organzât dae Filologjiche e dal Usci . Achi , di sigûr nue raps e efiets speciâi come al premi Friûl. Bielzà che i organizadôrs a no son chei di Radio Furlane , a si varès di vê alc di plui classic da dâ da mangjâ ai fruts sêti tes scuelis che in cjase pes mâris che no an la televisionite, ma in d'isal immo?
A no si vuadagne il zechin daur ma cualchi euro da incuadrâ o da spindi, seont il plasê dai vincidôrs.
A si puès mandâ tantis cjantutis ch'a si à voe. Nue limitazions. Lu ai savût domandantlu ai organizadôrs par vie che tal regolament a vevin dismenteât di specificâlu.

Anche quest'anno avremo il concorso di composizione di canzoncine per i bambini organizzato dalla Filologica e dal Usci . Non credo che qua  il rap farà bella figura come nel Premi Friûl  perché gli organizzatori non sono gli stessi ed hanno un'altro scopo. Si dovrebbe allora avere qualcosa di più classico da dar da mangiare ai bambini o alle mamme che non soffrono di televisionite. Ma esistono ancora? Non si guadagna nessun zecchino d'oro ma qualche euro da incuadrare o da spendere secondo il piacere dei vincitori. Si puó mandare quante composizioni che si vuole, non c'é limite. L'ho chiesto agli organizzatori perché nel bando, avevano dimenticato di specificarlo.

1 commento:

Anonimo ha detto...

Belli quei bambini .
Mi domando se davvero i bambini dell'epoca avessero quelle gambone.
Significherebbe che la malnutrizione non c'era .
Mandi.
Sandro.