I miei Video clips furlans

Loading...

14 gen 2010

Pan di faro / Pane di farro



Il pan tant cjantât e poetât al é colât di mode cu le industrializazion e nol é plui como prime. alore al scuen tornâ a distinguisi par tornâ a deventâ popolâr. Cumó al scuen vistîsi di contadin, biecemai da cjargniel fat in cjase sinó nissun a no lu crôt plui. Cussí jó lu ai crodût e chest achi al finissarà le so vite prime dal  gustâ parcé che lui ai a pene comprât e che al mi stice masse il nâs e le bocje par no finîlu subite. I  dietetics a jerin rivâts a convincimi che se no mangjavi plui pan e paste o varès pierdût le pansute e di fat le ai pierdûde. Ma, par podê tignî un minim di dolceze e confuart pal gno cussin d'amôr di pansute, nuie pan o paste, nuie cjar o pizze le sere ma dome di buinore. Cussí nissun al si lamente. Ce îsal di miôr che mangjâ il pan di buinore cuant ch'al é ancjemó cjâlt e che l'odôr al é ancjemó fresc? Chest achi al é chêl di vuê: Pan di farine di faro cun sepis di gjirasôl.

Il pane tanto cantato e messo in versi, con l'industrializzazione non é più come prima e allora per tornare  a distinguersi ecco che il pane cambia di vestito. Per essere alla moda adesso deve vestirsi da contadino, deve avere un'aria grezza, vecchia di almeno due mila anni altrimenti nessuno ci crede. Cosí ci ho creduto ancj'io e questo é quello di oggi: Pane di farina di farro con semi di girasole. A mezzogiorno sarà finito perché é troppo buono e poi, per cena, mi son promesso di lasciar da parte il pane e la pasta, la carne e le pizze. E infatti cosí che ho già perso una buona parte del mio pancino ma non vorrei che questo cuscino d'amore perdesse tutte le sue qualità:-)

4 commenti:

DoneBete ha detto...

Jesus ce bon chel pan alì, guai a velu in cjase ... ogni tant o compri ancje il pan di siale. A cjase me le siale a le metevin ancje ta la pinze cui fîcs.

... ben, pe panze o fâs fente di jessi stade modele di Irving Penn (earthly bodies), il neu dongje dal boton de panze lu ai ancje jo ...

http://www.metmuseum.org/special/Irving_Penn/images/70.L.jpg

Anonimo ha detto...

http://www.metmuseum.org/
special/Irving_Penn/images/70.L.jpg

Isabel Santos ha detto...

Votos de um Feliz Ano

Anonimo ha detto...

:-)))
non bisogna abusare dei semini...
io, sul pane o sui grissini, prediligo quelli del sesamo, però ci sono certi grissini al farro....squisitissimi!

mandi Jaio
capucine