I miei Video clips furlans

Loading...

08 gen 2010

Voe di sbarâ / Voglia di sparare

Cjapâ le sclope a sbarâ un colp pal aiar o cjapâ le lenghe e sbarâ cualchi tristerie di chês buinis?
Cussí, juste par mantignî il spirt e le voe di fâ casin o juste disi le sô par no mostrâ ch'a si é masse permeabils aes manipulazions ocultis.
Dutcâs, cirint di mostrâ ch'a si é brafs, cualchi vôlte a si mostre il contrari. Al mi é a pene sucêdût. Alore, varèssio di provâ a mostrâ ch'o soi mone par viodi se no dimostri il contrari. O varès di stâ ferm ma o scuen movimi a dî che o no soi di chei che a van a fâ manifestazions parcé che no rivi a cjatâ nissune rason avonde fuarte par fâmi stâ in file indiane o in file tout-court.
Al mi và miôr di fâ siums e di fâ insumiâ chei âltris. Vuê , juste une cucade a ce ch'al puès sei un om inteligjent s'al si met a fâ il mone cui mones ch'a crodin di sei inteligjents. Un indipendentist flamant. Einstein che a nd'à detis di ducj i colôrs al à peró ancje dite tal 1930 sui soldâts: Chescj oms che a sfilin radiôs come in tune orchestre, vevino veramenti bisugne di un cernêli? No varessino vût vonde di une spine dorsâl?


Prendere il fucile e sparare un colpo in aria o sparare una cattiveria di quelle buone con la lingua?
Cosí, giusto per mantener lo spirito e la voglia di far casino o solo per far vedere che non si é propensi a credere a qualsiasi cosa.
In ogni modo, per voler mostrare che si é bravi, qualche volta si dimostra il contrario. M'é appena successo. Dovrei allora fare lo scemo per veder se succede il contrario? Dovrei star fermo ma mi devo muovere. C'é solo una cosa che non faccio mai perché non trovo nessuna ragione abbastanza valevole per farmi stare in fila indiana o in fila tout-court nei ranghi delle manifestazioni di qualsiasi tipo. Mi và meglio di far sogni e di far sognare gli altri. Cosí oggi vi offro di dare uno sguardo a ció che puó succedere a un ragazzo intelligente quando si mette in fila con tutti gli altri indipendentisti fiamminghi. Einstein che ne ha dette di tutti i colori nel 1930 pertanto diceva sui soldati: Questi uomini che sfilano radiosi, come in un orchestra, avevano veramente bisogno di un cervello? La spina dorsale non sarebbe stata sufficente?


Nessun commento: