I miei Video clips furlans

Loading...

19 gen 2010

Zovins simpri plui vecjos / Giovani sempre più vecchi

O varês notât che i zovins a cjacarin simpri plui svuelts e a capissin lis rôbis prime dai parints e dai nônos e dapardut, a son simpri plui zovins i sportîfs, i artiscj, i impresaris che nus mostrin che bielzà in te scune, lôr, a no jerin plui come i parints. Cumó a dodis agns a son pronts par insegnâ ai vecjos cemût che an da fâ cu lis rôbis gnovis, tant che i vecjos a cirin di mostrâur cemût ch’a no si à da fâ cun chês vecjis. Indulà larino a finî?O pensavi cussí, viodint che un nevôt di 20 agns al si é fat cjapâ dai parints a taconâ cun so nône invalide di 87 agns.

Disegn di Philippe Geluck umorist belga



Avrete forse notato che i giovani parlano sempre più svelti e capiscono le cose prima dei parenti e dappertutto, gli sportivi, gli artisti, gli impresari sono sempre più giovani. Si direbbe che già nella culla non sono più come erano i loro genitori e cosí, a dodici anni sanno già pronti per mostrare ai vecchi cosa si deve fare con le cose nuove mentre i vecchi cercano di far loro capire cosa non bisogna fare con quelle vecchie. Dove andremo a finire? Pensavo cosí leggendo di un nipote ventenne che s'é fatto sorprendere a far sesso con sua nonna invalida di 87 anni.

2 commenti:

Anonimo ha detto...

mi somee un episodi dal film Sessomatto dal '73

Non è mai troppo tardi: un avvocato (Giancarlo Giannini), sposato con una bella donna (Laura Antonelli), ama le donne che superano i settant'anni e ne ama una in particolare (Paola Borboni). Alla fine riesce a conquistarla e a fare l'amore con lei. Alla fine dell'episodio la tradirà con sua madre (ancora più anziana di lei).

Mandi
DoneBete

Jaio Furlanâr ha detto...

Biele ancje chê Bete, no cognossevi chest film.