I miei Video clips furlans

Loading...

27 feb 2010

Art popolâr messican /Arte popolare messicana


Come che disevin i muralistas l'art e à da sei dal popul. Pal moment a Bruxelles al Palais des Beaux Arts a indé chiste mostre di art popolâr fat cul papier maché (A gratis) e ancje une mostre su Frida Kahló e le storie dal Messico a traviers le piture e le fotografie di Tina Modotti (37€) La Frida a mi jere simpri plasude e forsit ancje masse da cuant ch'o vevi savût che jere amie cun Tina parcé che ae mostre, sui 19 cuâdris, a no 'n d'ere un ch'al mi plasès.I soi colôrs (Dutcâs in te mostre) a jeris puars e scjadents e il sogjet, simpri chel: Jê stesse.Juste dongje di jê, ancje le mostre El Greco che a nol m'impuarte di dî che di sigûr, se nol fos stât mitût tai museos spagnûi, a nol sarès di considerâ jenfri i grancj. Ancje lui, al someave che al si pituras simpri lui stès e no viôt il parcé che chest difiet al é deventât une cualitât. E po, colôrs simpri sotlineâts cul nêri e pôc armoniôs. No ai podût cjapâ che pôcjis fotos ch'o metarai tal prossim post. Intant gjoldeitsi chiste mostre di art popolâr plene di colôrs e ricjece di materie. Tal ûltin o viodês un schelet di fil di fiar pront a ricevi le cjarte incolade che a darà le forme definitive prime di sei piturade.Par ingrandî, fracait su le foto.

Per la mostra di Frida Kahló e del Greco, c'era anche questa mostra d'arte popolare messicana tutta fatta di cartapesta. E quella che mi ha attratto di più e per memorizzarla, mi son pagato un album di foto che vi propongo. Enjoy:-) A Bruxelles fino al 23 Aprile. Entrata gratis.
Come si fà il papier maché? (Letteralmente: carta masticata cioé cartapesta)
Ci vuole un supporto che generalmente si fa col fil di ferro. Si mette della carta nell'acqua e si aspetta che sia abbastanza bagnata per il lavoro che si deve fare. In questo caso, deve diventare abbastanza malleabile per piegarsi facilmente in tutte le direzioni. Pois si immerge nella colla liquida e si pone. Quando é secca si aggiunge un po di stucco e si leviga fino ad ottenere una buona finizione pronta per essere dipinta.Dopo la pittura, si aggiunge la vernice trasparente per dare l'effetto brillante o opaco.
Le forme in papier maché più conosciute sono i busti di sartoria che fino negli anni 70 erano fatti cosí. Adesso invece sono fatti in poliuretano o polistirolo e poi ricoperti di tessuto.Per ingrandire fate un clic sulla foto.

Nessun commento: