I miei Video clips furlans

Loading...

8 feb 2010

E nô tal mieç / E noi nel mezzo


Savêso ce ch'al é un andamês?
Bo, o disarês. E o vês rason, il bo a é une lenghe che veve 65000 agns e che a jere cjacarade in tes isulis di Andaman tor de Indie. Le ûltime femine andamêse che cognosseve chiste lenghe
(te foto)a si é a pene studade e bielzà i linguiscj a tachin a lamentâsi che e an mancjade le ocasion di studiâ chiste lenghe. So vês chê di sei l'ûltin dai furlans a cjacarâ furlan, moveitsi a imparâle che cussí cualchidun us fasarà un articul in tun blog achi di qualchi disine di agns.
Se po o vês chê di fâ une rivoluzion o podês lâ a cirî l'ispirazion lí dai fantats che a fasin le promozion dai bascos.
Di sigûr a no san che in dîs agns, 840 personis inocentis che no vevin nuie di viodi cu lis lôr rivendicazions a son stadis copadis di bant. 
Di sigûr a no san che chiste setemane e an cjatât une tonelade e mieze di esplosîf in tune vile fitade da doi bascos in Portogal.
E a laran duncje a sostignî i bascos a Triest.

Sapete che cos'é un andamese?
Bo, direte...Ed avete ragione, il bo é una lingua che dopo 65.000 anni é sparita cun l'ultima abitante Boa Sr che si é spenta la settimana scorsa. I linguisti di ogni genere si sono subito pentiti di non aver potuto studiare la lingua bo ma ormai é troppo tardi. Chissà cosa sarà dell'italiano? Se già
si parla solo quando non si parla un dialetto o una lingua locale e che si parla sempre di più l'inglese, saremo presto i Boa Sr d'Europa. E se facessimo invece come i baschi? 840 morti in dieci anni forse sono già troppi ma con tutti i morti che ci sono alla TV ogni giorno, non sono niente, vero? Comunque,adesso che una tonellata e mezza di esplosivo é stata trovata dalla polizia in Portogallo, di sicuro che non faranno più attentati...Allora, andiamo a Trieste? 


1 commento:

Anemone Viola ha detto...

Eh....i vevi let la notisie dala muart di Bo e a l'è un ver pecjat che las robes a finiscin cusì. Sperin ben che il furlan a continui la so strade par simpri.
Ti augurei une bune sornade!