I miei Video clips furlans

Loading...

19 mar 2010

Filologjicât / Filologica Friulana



Par 31€ mi soi fat socio dae filologjiche par vê dirit ai sconts sui libris e âltris rôbis (Jenfri dutis, ancje il dirit di paiâ 6 euros in plui parcé che o stoi tal forèst:-) Cussí o soi saltât fûr dal palaç di Vie Manin cun 15 chilos di plui.Un pôs ju ai comprâts e un pôs ju ai ricevûts in omagjo dae Samuela che, diu le sfulmini, a veve un pâr di cjâlcis su lis sôs lungjis gjambis che o varès comprât ancjemó 15 chilos par stâ lí a cjalâlis. Bon, cumó che o soi a 1000km di distance, o puès ancje dî che i libris a gratis, a son di spès libris che nissun probabilmentri a nol compre plui e so volês un libri di doi chilos sui ex-voto, us al mandi a gratis, parcé che no m'interesse masse di savê di plui su le ignorance e le ingenuitât dai furlans di une vôlte...amancul che chei di vuê a sêtin simpri compagns ?:-)





Per 31€ mi son fatto socio della società Filologica Friulana per avere uno sconto sui libri che pubblicano e le attività che organizzano.Sono cosí uscito dal palazzo Mantica con 15 chili in più di libri comperati e ricevuti in omaggio da Samuela alla quale avrei comperato ancora 15kg
per poter star li a guardare le sue calze ricamate sulle sue lunghe gambe:-)
Bene, ora che sono a 1000km di distanza i Kg in più mi interessano di meno perché son convinto che i libri in omaggio sono quelli che probabilmente più nessuno compera e se volete un libro di due Kg tutto illustrato di ex-voto ve lo mando gratis perché non m'interessa troppo di saperne di più sulla ingenuità e l'ignoranza dei friulani di una volta...Almenoché quelli di oggi siano rimasti sempre uguali :-)?



2 commenti:

DoneBete ha detto...

Mandi Jaio
In dutis li glesiis o santuaris co ai visitât i ex-voto si somein ducj. Di piçule a mi vevin fat un grant contà di chei di Madone di Grazie a Udin. O crôt di sei stade une volte. In Croazie, al Santuari di Trsat, Fiume, le guide a jere une siorete cu le smanie di mostrà dute le racuelte dai ex-voto e fânus preà, anje se le visite a jere culturâl e no di devozion.
Ma no jere une tipo muinie, anzit, la volte co sin lats a Abbazie nus à contât, cun fà mondan, di gjtis che faseve in barcje e divertiments alcolics.

Biele che da lis cjalcis di Samuela e dai tancj kilos di libris.

Alì, tal Palaç di Vie Manin, a je ancje le sede de ATF e jo o lavi cuant che organizavi lis rassegnis di teatri furlan.

Jaio Furlanâr ha detto...

Jo o vevi viodût chei de madone di graciis ma bielzà da frut, o no crodevi masse e a mi à fat plasê che a iu vedin tirâts vie.
Chê des cjâlcis a é vere ma o ai gambiât il non par discrezion:-)