I miei Video clips furlans

Loading...

29 mar 2010

Gambiament di ore / Si cambia l'ora

Inalore o vin gambiât di ore. Immó! Al é stât provât che chescj gambiaments di oris a perturbe i fruts e ancje cuâlchi adult. Daspó a no siervís a nuie parcé che le economie di energjie che si fâs di une bande a si sbilance da un'âltre. A mi, mi dà dome fastidi che a gambiin le ore di nascuindon a miezgnot invezit di ganbiâ a misdí.
 Mi plasarès vulintîr pensâ ch'o puedarès vê di gustâ dôs vôltis invezit di une in primevere e di vê une cene di mancul d'atom. Pal rest, o mi adâti avonde ben e vuâltris?

Allora abbiamo cambiato l'ora. Ancora. Sembra che questo perturbi i bambini ed anche molti adulti e che l'economia di energia é infima perché ció che si guadagna da una parte la si perde dall'altra. A mé, piacerebbe solo che l'ora non sia cambiata di nascosto a mezzanotte mentre dormo ma che sia cambiata in pieno giorno a mezzogiorno. Potrei cosí avere due pranzi in primavera e saltar la cena in autunno. Per il resto mi adatto abbastanza bene. E voi?

Nessun commento: