I miei Video clips furlans

Loading...

14 mar 2010

Lis contis tal vagon blù / I racconti nel vagone blù

Il vagon al veve simpri il stès colôr ma daes 8.45 aes 11 di sere mi soi cjatât sentât tal so blù cence podê movimi par vie che il vagon al jere plen. Alore o ai fat dome lis fotos che o podevi fâ stant al gno puèst. Cence flash par no disturbâ.No ai podût cjapâ ducj ma so lais achi o viodaês di plui.
O varès volût cjapâ chel furlan che dongje di mé al mi interessave tant m'a dut tun colp al é sparît par lassâ il puest a cualchidun e no lu ai plui viodût. O varès volût cjapâ chê femine di cualchidun che a rimproverave ae mê  di no cjacarâ talian tant che jó o mi fasevi tirâ une foto da une âltre che mi faseve i compliments pe mê ûltime conte. Cun jê, ancje le fughe dal vagon. Fughe ae inglês indulà che nissun al salude e ducj a si ritirin come le âghe âlte cuant ch'a é di presse.Cussí us lassi dome cê ch'al reste. Pecjât. Mi varès ancje plasût fâ cuatri cjacaris e finî tes oris curtis dal dopo miezegnot parcé che lis contis o lis cognossevi ma o no cognossevi i autôrs. O disarai grazie ae representante dal comun pal jutori un'âltre vôlte. Il capo vagon, aromai deventât capo stazion cu le vere barete ricevude al someave content di vênus viodûts ma lancurôs di viodinus sparî. Si, parce che o soi lât vie ancje jó. Il plasê, lu vevi vût. Parcé volê di plui? Al somearès cussí. Ma no jé vere. No 'nd ai mai vonde:-)
I racconti nel vagone blu sono finiti. Giovedí ero a Remanzacco per conoscere gli autori. I loro racconti li conoscevo e a parte stringer lor la mano avrei voluto stringer cualche amicizia. Magari fare solo quattro chiacchere sullo scrivere o sul leggere o anche sul niente o il meno di niente ma farle. La serata era finita verso le 23. Bella serata con due chitarristi e un cantante spagnolo trovatisi lí durante una pausa.Mi sarebbe piaciuto continuare nelle quinte ma tutti gli attori, sono spariti con gli spettatori mentre mi ero fermato un momento col capo stazione, cioé, il padrone del vagone che per regalo aveva ricevuto il copricapo rosso.
Chissà? Forse avevano creduto che fossi sparito all'inglese senza dire niente. Cosí sono sparito anch'io.Sulla punta dei piedi. Vi lascio quello che rimane: Le foto prese dal mio posto e le altre in questo blog .

Nessun commento: