I miei Video clips furlans

Loading...

29 mar 2010

Metro Mosca

O sintarês di sigûr cjacarâ des reazions dai rùs daspó dal atentât tal metro. Cule antene satelitâr, o ai a pene viodût Giulietto Chiesa contâ lis sôs impressions in inglês in diret di Moscje e cence vê nissune simpatie particolâr par lui o pensi come lui che nol é dite che le veretât a sedi chê chê ducj a crodin
...I atentâts a son sucedûts tes dôs stazions dongje dal ministeri dal interni e dal Kgb. Rôbis che a podaressin fâ pensâ che i teroriscj a volevin tocjâ di plui chei che a lavoravin lí ma cualchidun al pense ancje che al podarès sei organizât dal Kgb su ordint di Putin par fâ tasê chei che a reclamavin le sô demission tai dîs passâts.Sfortunatamentri infat, al é bielzà sucedût che un atentât al sedi stât organizât in tun condomini, pal KGB, par podé dâ le colpe ai teroriscj e menâ un’âltre vuere.Un tic come ch'al é sucedût a New York cu lis twin towers. Naturalmentri, i rùs, in te nervositât dal atentât, a se cjapin cun ducj chei che a an le piel plui scure e cualchidun si é fat pestâ pe strade.
Alore, ce sucedial ? Che cjapâ un taxi, vuê al coste 10 vôltis di plui…Parce che scuâsit ducj i tassiscj a Moscje a son dal Caucaso.

Sentirete di sicuro parlare degli attentati nel metro di Mosca di oggi. Anche se non sono e non saró mai comunista, sono sentimentalmente legato a sto paese che ho già visitato a più riprese.
Allora, come quando succedono delle grandi cose, apro la TV e siccome non mi fido di nessuno,
viaggio sui canali del mondo intero con l’antenna satellitare. Ho per esempio appena sentito Giulietto Chiesa, fare i suoi commenti in inglese sulla BBC. Nessuna simpatia mi lega a lui ma sono del suo parere quando dice che sotto gli attentati non c’é solo qualcosa che abbia da vedere agli affari interni del paese. Ascoltando il suo parere vedevo i filmati di Russia Today, dove facevano vedere alcune video sull’attentato e anche alcune reazioni « nervose » di certi russi contro dei passanti che verosimilmente avevano solo i capelli e la pelle più scura e non erano né ceceni né caucasiani. Poi anche la reazione dei tassisti, che oggi fanno pagare il taxi anche dieci volte di più…Ma, si dice, la maggioranza degli autisti viene dal Caucaso…

Nessun commento: