I miei Video clips furlans

Loading...

02 mar 2010

Peteçs / Pettegolezzi


A si và aes mostris dome par cognossi cuachi peteç in plui e tant che no vegnarês a viodi une des mês o scuignarês contentâsi dome dal blog:-) Ma pe mostre di Fride Kahlo, ce sao di plui che no savevi prime? Alore, cumó che o savês dut su Tina Modotti, o vês di savê che a é jê che e à iniziât le Fride al comunism e no dome. Cê ancjemó? Le Tine pe Fride a jere le femine ideâl: Libare, moderne, biele, indipendente e inteligjente. Alore, no dome a si jé fate amie ma a le à tirade fint tal jet. Chest, seont le storie, al sarès stât par vendicâsi dal so om Diego Rivera ch'al scjampave di spès cun cualchi soubrette e fintramai ancje cun so sûr e cu le Modotti stesse. Insome, dut un dôlç viavai indulà che da int inteligjente, a nol é parcé che a si và a fâ sès cun tun âltri che a no si puès volêsi bon.. La Frida e Diego a si son incuintrâts in cjase di Tina Modotti. L'indoman jê a é lade da lui par mostrâi lis sôs pituris e cualchi timp dopo, lui al divorziave par maridâsi cun Frida ancje se a vevin vincj centimetros e vincj agns di difarence, che jê a jere scuâsin invalide e lui plen di energjie. Oh, a si son ben divorziâts tal 39 ma subite rimaridâts tal cuarante. Ah si, jenfri ducj i amants e amantis di Frida, ancje Josephine Baker e Trotsky.




Si và alle mostre solo per conoscere cualche pettegolezzo supplementare e finché non vi inviteró a una delle mie, dovrete contentarvi di quello che trovate nel blog:-) Ma per la mostra di Frida Kahlo, cosa potrei dirvi che non sapevo prima? Adesso che sapete tutto su Tina Modotti, dovreste sapere anche che per Frida, Tina era la donna ideale alla qualce voleva somigliare di più perché all'epoca, poche donne erano indipendenti, belle e intelligenti nello stesso tempo. Allora diventarono amiche e anche di più poiché finirono per avere anche rapporti diciamo sensuali. La storia dice che la Frida, l'avrebbe fatto per vendicarsi delle scappatelle di suo marito Diego Rivera donnaiolo e pittore pieno di energia che quando voleva una donna bastava che gli chiedesse di posare per lui ed é cosí che anche la sorella Cristina di Frida e la Modotti stessa finirono in un quadro prima di finire nel letto. Insomma, tutto un dolce viavai. Frida e Diego si erano incontrati ad una serata in casa di Tina Modotti. E forse l'unica a non aver posato per lui prima di finire nel suo letto sposata. Certo che con venti cm di differenza in altezza e alla cinturra, i venti anni di differenza nell'età non potevano contare ed infatti rimasero insieme tutta la vita e se nel 39 divorziarono era solo per risposarsi subito dopo.Tra le altre relazioni intime di Frida Kahlo, anche Trotsky e Josephine Baker.

2 commenti:

annamaria ha detto...

Mandi, sempre a proposit di Tina Modotti volevi segnalà chist link: http://www.francescobearzatti.com/iti trovaràs un musicista furlan c'un cd propit a tema, al vif a Parigi ma al zira dut il mont e a l'è stat da lis tòs bandis il 27 di fevrar. Mandi

Jaio Furlanâr ha detto...

Salve Anemarie, grazie pe segnalazion, par chei che passin achi, o segnali ancje il post dal 2 di març di un ant indaûr indulà ch'o disevi dal CD di Bearzat intitulât Tinissima.