I miei Video clips furlans

Loading...

30 mar 2010

Pomis e pulitiche / Frutta e politica

Le ùe a ven de Argjentine, lis granadillas a vegnin de Colombie, i kivis de Grecie, i fîcs secs a son turcs e il rest a é une produzion locâl. Grillo al peste parce che a no si dà le prioritât ai prodots locâi ma al sarès mone di privâsi des buinis rôbis par lâ daûr di lui. O preferís invezit pensâ che o judi le Grecie comprant cualchi butilie di vin, ulivis e Feta in plui dai kivis. Chiste vôlte a é le ore de ùe Argjentine e cussí o judi ancje chê, massime che di sigûr a é tirade sù dai furlans di là vie.
E lis granadillas? Po ben, o varès podût comprâ chês israelianis ma pal moment a no mi son masse simpatics. A é la mê maniêre di fâ politiche interne e politiche estare. Pal Friûl o mi riservi le setemane che a ven cuant ch'o sarai alà.



L'uva é argentina, le  granadillas sono colombiane, i kivi sono greci, i fichi secchi sono turchi ed il resto é di produzione locale.Grillo puó dire quello che vuole sulla necessità di dare la priorità alla produzione locale ma sarebbe sciocco di privarsi delle cose buone. Preferisco invece pensare che aiuto la Grecia, che ne ha bisogno, poi dó cualche spicciolo alla Turchia perché é sempre stata gelosa della Grecia, aiuto  la Colombia per niente piuttosto che aiutare Israele che  comunque non ha bisogno del mio aiuto per le granate, bombe o granadillas e finalmente questa settimana é l'ora dell'uva argentina che forse é coltivata da ex friulani.E la banana ? Puerto Rico. Cosí avete la mia politica interna e la mia politica estera. Per i prodotti friulani mi riservo la settimana prossima quando saró di nuovo sul posto.




Nessun commento: