I miei Video clips furlans

Loading...

24 mar 2010

Ugo Pellis


Posted by Picasa Mi soi paiât trê Pellis in tun colp. Cuant che si é curiôs, tant al vâl sei curiôs par trê:-) Par une vôlte no ai nuie da dî su lis cuviertinis furlanis ancje se no son lis miôr che o vedi viodudis. Des primis cjaladis, o scuen dî ch'o ai fat un afâr a filologjicâmi seno o varès paiât i libris 30% di plui.Bielzà viodint le foto cu le scune a si dîs che o vin furtune di no sei plui come che a jerin i nestris nônos dome 60 agns indaûr.
Il rest us al dîs doman. Maman!

Mi son pagato tre Pellis in una volta. Quando si é curiosi, tanto vale esserlo per tre, no? Per una volta, non ho niente da dire sulle copertine dei libri friulani anche se queste non sono le migliori che io abbia visto. Dopo le prime occhiate all'interno, devo dire che ho fatto un'affare a filologicarmi (Iscrivermi come socio alla società filologica friulana) altrimenti avrei pagato i libri 30% in più. Vedendo la foto con la culla ci si puó già dire che abbiamo fortuna di non essere come i nostri nonni erano solo una sessantina d'anni fà.
Approfondimenti per domani.Ciao

2 commenti:

Anemone Viola ha detto...

Mandi Jaio,
ti lasci l'indiris dal me photoblog se tu as voe di da une cjalade!

http://giuliadilenarda.altervista.org

Maman
Giulia

Jaio Furlanâr ha detto...

O cji ai lassât il coment da te.
Mandi