I miei Video clips furlans

Loading...

15 apr 2010

Vilagjo GE TUR Lignan Villaggio Ge Tur a Lignano

. Di une bande il viâl centrâl ch'al scuarce Lignan in doi e di chê âltre il mâr  Jenfri il mâr e il bosc di pins, une spiaze di un chilometro che fâs cori simpri plui stranîrs. Jenfri le pinede e le vile, un vilagjo privât cun tant di pisine olimpiche, une glesiute dal 15esin siecul, cjamps sportîfs, albergos, ristorants e salis par fâ conferencis o incuintris. Par fâ il zîr dai viâi a pît al cji ûl plui di une ore
Come di spes al sucêt in Italie, i plui biei puescj  a son simpri di proprietât de glêsie e ancje chest achi ma no ai viodût  nissun plevan e nissune muinie. Dut il personâl al é stranîr, come in Vatican. Parce che al coste mancul cjâr o par cjaritât cristiane? O decidês vualtris. Dutcâs, seont ce che o ai viodût, ducj a son contents di lavorâ li dentri parcé che a son ben tratâts e che in plui dal vit e dal alogjo, e an ancje un salari regolâr. Daspó chest al permet di fâ prêsits fûr concorince. Pensait:Vit e alogjio a 35€ in dí in tun parc plen di prâts e une foreste di pins in plui de spiaze privade. Propit l'ideâl pes fameis e pai clubs sportîf o circui culturâls che an voe di organizâ alc li drenti. L'ideal ancje par ritirâsi par lavorâ in pâs e, al é ce chi ai fat.
Lait a viodi indulà.


Da una parte c’é il Viale centrale che taglia Lignano in due e dall’altra c’é il mare. Fra il mare ed il bosco di pini, un km di spiaggia che fa correre i turisti da tutte le parti del mondo. All’interno, mezza dozzina di alberghi squadrati per alloggiare e nutrire quattro a cinque cento chiassosi turisti ciascuno. I pasti si prendono ad ore fisse. Due menù : Il primo cambia ogni giorno ed il secondo é sempre dello stesso colore : in bianco. Niente vino, salvo su richiesta. Prezzo dei pasti : 15E prezzo delle camere con i pasti inclusi : 30E  in bassa e 60E in alta stagione. La piscina olimpica coperta si trova di là della strada e se non é frequentata dai campioni di nuoto, ci sono sempre abbastanza bambini di tutte le età per farti scappare sulla spiaggia. Le sale per gli spettacoli, riunioni, seminari non mancano. Seminari ? Come spesso succede in Italia, i più bei posti sono sempre nelle mani della chiesa ed anche questa enorme proprietà
é sotto suo controllo ma niente preti né suore.Il personale, salvo quello dirigente é tutto straniero.
Come in Vaticano.Che sia per carità cristiana o perché costa di meno, lo deciderete voi ma comunque nessuno si lagna e tanto meno i turisti.Il personale é contento ed é ben trattato e da quanto ho saputo, ha il vitto, l’alloggio ed un salario regolare dichiarato. Nelle ore libere, é facile incontrarli per i viali e nel bosco. Il villaggio si chiama Ge Tur. Non só cosa si voglia dire con queste iniziali ma potete trasformarle in Get Ur e lo farete vostro anche voi. Quando penso che per anni ho speso milioni per portar la famiglia a Lignano e non ho mai saputo di questo GETUR che mi avrebbe potuto far risparmiare un sacco di soldi per alberghi,ristoranti o appartamenti in affitto che in alta stagione (l’ho letto sul posto) costa anche  3.000E  al mese.Ideale dunque per le famiglie, i club sportivi, le associazioni culturali e per ritirarsi per lavorare in pace. Ed é quello che ho fatto.

2 commenti:

Luciana Bianchi Cavalleri ha detto...

mmmhhh... mai saputo neanch'io... beh, la prox volta che passerò dal lago al mare, ci farò su un pensierino (grazie per la 'dritta'!)

DoneBete ha detto...

Mandi Jaio,
ta le glesiute, d'Estât, o soi stade a sintì bielissims concerts di musiche medioevâl da l'Academie Jaufrè Rudel

http://www.accademiajr.it/