I miei Video clips furlans

Loading...

19 mag 2010

Vite da insium / Vita da sogno

Vot dîs in Croazie 300€ cul avion, il vit e il jet comprês, altris vot in Turchie a 400, Tunisie, Spagne o ce sao jo, dut mancul cjâr che in Italie. A chescj prêsits, al nus conven viazâ invezit di stâ a cjase. Al coste mancul cjâr.
Dutcâs, al conven di cjapâ l'avion e lâ a vôre a Bruxelles plui che no lâ a vôre in machine a 30 km di cjase. Prime di dut, a si vuadagne di plui, daspó a si spint di mancul. Se o lavorais cul ordenadôr o podês  lavorâ in viaç e cuant ch'o si fermais o mandais il vuestri lavôr al paron par mail e o continuais di lâ ator pal mont par dute le vite cence vê mutuos, debits e rompidôrs di balis.Alé op, us ai dât 'ne idee. Cumó o faseis ce che o volês, o us doi ancje l'idee de compagnie aeree, us baste dome comprâ l'avion, vierzi le prime compagnie aeree furlane e convinci ducj chei âltris furlans a cjapâlu.

Otto giorni in Croazia con vitto, alloggio e aereo a 300€. Poi altri otto in Turchia a 400, e Spagna, Tunisia e chissà ancora quanti altri paesi. A questi prezzi, ci conviene viaggiare continuamente perché ti costa meno
 che stare in casa.
In ogni caso, prendere l'aereo per andare a lavorare a Bruxelles costa già meno che prender la macchina ed andare a lavorare a trenta km. Prima di tutto si guadagna di più. Poi si spende anche di meno.Se lavorate col computer potreste farvi una vita da sogno e viaggiare tutta la vita. Gli scali vi servono solo per mandare il vostro lavoro via mail e per il resto solo godere. Insomma, io vi do l'idea. Poi vi do anche il nome della compagnia aerea, vi rimane solo a comperar l'aereo ed aprire la prima compagnia aerea friulana.

5 commenti:

Rainwoman ha detto...

Magari! O partarès subite, çençe sta tant a bassilâ. Miôr viodi le Spagne o il Belgio a 300 euros, che Vieste cun 700, come doi cocâi ch’o cognòs (cioè jo e il me morôs) =)

Rainwoman ha detto...

Eheheheh si podarès fâ... O vin 3 matrimonis e o sin çençe un euro in te sachete

Jaio Furlanâr ha detto...

Ah ah, al é il moment di maridâti ancje tu cussí a tu vens pe lune di mîl:-)

Rainwoman ha detto...

Eeeeeh sì! ti cjapi in peraule eh! =))))))))

anemone viola ha detto...

Ah beh...jai voe di vegni ancje jo Chiara!!!!