I miei Video clips furlans

Loading...

15 lug 2010

Lignano di ieri e di oggi / Lignan di jar e di vuê

O ai scuignût lâ a Lignan par cjapâ cualchi foto che mi mancjave. Daspó o soi lât in Spagne par meti in scjatule il filmut cui efiets dal morphing par fondi lis vecjis fotos cu lis gnovis cjapadis dal stes puest. O ai zontât une musicute fate a pueste pe ocasion.
Mandi
A Lgnano, c'era una mostra di fotografie e cartoline che mostravano il Lignano di ieri. Mi sembrava interessante di andare poi negli stessi posti a prendere una nuova foto per poi liquefarla tramite il morphing con le vecchie foto. Lavoro abbastanza lungo ma finalmente ecco il risultato.

3 commenti:

DoneBete ha detto...

Ce biel, Jaio, di viodi e tornà a viodi e biel il teme musicâl.

E son imagjinis ancje dal Lungomare Trieste; ai voressin fotos di cuant che in epoche fasciste al jere nât come piste di ateragjio par i avions.

Volevi ancje segnalati, se za no tu le cognossis Sbaiz Spazio Moda, viale Venezia 20, Lignano Sabbiadoro (Ud)
tel. 043171597
"Moda e design si incontrano a Lignano Sabbiadoro. I 700 metri quadrati di Sbaiz Spazio Moda ... Anche il design d'autore trova la sua giusta collocazione con mobili, lampade e piatti di Fornasetti, i complementi d'arredo di Wundercammer, le ceramiche di Andy Warhol realizzate da Rosenthal. Sbaiz, insomma, è il luogo dove lo stile di vita evoca piacevoli sensazioni lasciando che l'arte prenda possesso del primo piano, uno spazio espositivo che ha ospitato mostre di artisti quali Helmut Newton, Zhao Bandi e la Décollage Collection di Mimmo Rotella. Fino al 3 settembre c’è la personale Histoire d'A: 30 fotografie in bianco e nero del francese Lucien Clergue dedicate alla modella Agnes Fontana." (da un articul di Eleonora Tarantino)

patrizia ha detto...

biel lavor jaio
compliments

Jaio Furlanâr ha detto...

Ola, Done Bete, Graziis pe info. O cjapi un tininin di distance cul blog par vie di un lavoron chi ai da finî par setembar e che no mi cjape. Al é plui di trê setemanis ch'o cîr di cjapâ le corse ma no rivi a lâ indenant.Graziis ancje a Patrizia.
Mandi mandi