I miei Video clips furlans

Loading...

09 lug 2010

Mandi / Idnam / Ciao / Oaic

O vares di dî idnam invezit di mandi, parce che il PC nol mi funzione.
Par une vôlte, o vevi une presse di scrivi che a sameave a une sen di lâ tal cesso ma o ai scuignût lassâ pierdi la mê voe par vie che nondere (no 'nd ere) plui âghe da tirâ o  memorie tal PC di Google. Difat, a pene che o mandi un post, il post di prime al sparís! Venastâ che pal moment o ai plen di coments par poscj chi no ai mai scrit e poscj chi ai scrit che nissun al à mai stât a lei. Ce disio, se o cîr informazions achi tal blog doprant il Cîr tal blog achi sù a diestre a nol ven fûr nuie. Anzit, s'o scrîf mandi al mi ven fûr idnam, s'o scrîf Udin mi ven fûr Nidu, se o scrîf frice al mi ven fûr eghib, eh, ma ostie, ce sucedial?
A no m'impuarte nuie di scuignî lâ a lei cent blogs par vê cualchidun ch'al ven achi a fâ cucù tal gno blog a ogni muart di pape ma mi secje di pierdi timp par nuie. Ozzac!

Idnam!

PS: Dîs minûts dopo vê cirût dulà ficjâ ches post, o ai bandonât. S'al fós fûr di puest, o speri che mi pardonarês.


Dovrei dire il contrario di ciao, perché il PC non funziona bene.
Ecco che per un bisogno ardente mi metto a scrivere come se mi venisse un colpo e scrivo una decina di post che cerco di pubblicare invano poiché si direbbe che il mio bisogno imperioso di scrivere é soprafatto dall'insufficenza di memoria nei PC di Google. Infatti, ogni volta che mando un nuovo post, il precedente sparisce! Tanto é vero che per il momento ho dei commenti fatti a dei post che non ho mai pubblicato e dei post mai scritti e mai pubblicati che sono pieni di commenti! Peggio, se cerco informazioni usando il "Cerca nel blog" (Qua a destra) non esce niente.
Anzi, se scrivo ciao, mi esce oaic, se scrivo Roma, mi esce Amor, se scrivo... mi esce ozzac !...Cioé, cazzo che cosa succede? 
Non m'importa affatto di dover leggere cento blog per far leggere il mio ma mi secca perdere tempo!

OAIC!

PS:  Dopo 10 minuti di ricerca per sapere dove ficcare questo articolo, ho abbandonato. Scusatemi se non fosse al suo posto:-)

2 commenti:

patrizia ha detto...

oh, puar jaio
ti tocjarà comprà un pc gnuf, alore
;-) :-)
namam
aizirtap

Anonimo ha detto...

Onroig noub!;-))
Capucine