I miei Video clips furlans

Loading...

06 lug 2010

Sbregadis di cûr / Sussulti cardiaci



Vuê, une biele emozion dome cun tun clic. Juste un clicut piçul piçul e us començarà a zirâ il cjâf. Ma us plasino lis emozions fuartis? A é juste ne pagjinute ma us promet che ancje se o no capîs dut us fasarà pensâ pal rest de zornade. Daspó o dismentearês come che si dismentee dut par vie che ogni dí a si à alcaltri da viodi, di pensâ e di fâ. Sêso pronts? CLIC (Psssst, se o vês un piçul scherm o vês di lâ ae estreme diestre cul cursôr che si cjate in bas. O capirês miôr:-)

Oggi, una bella emozione in diretta. Sarà solo un clic e in un'attimo vi verrà il capogiro.Ma voi amate le emozioni forti, vero? Fate il clic e vi prometto che anche se non capite tutto, capirete abbastanza per farvi riflettere almeno per questa giornata. Poi, magari dimenticherete tutto perché domani ci sarà ancora altro da vedere, da pensare e da fare.
Provate con questo CLIC. (Pssst, per capir meglio, andate all'estrema destra della pagina che, se avete un piccolo schermo, non potrete vedere subito.Capirete meglio:-)

1 commento:

frank spada ha detto...

tic-tac-tic-tac-tic... buinis vacancis!