I miei Video clips furlans

Loading...

01 lug 2010

Vive il Friûl libar / Evviva il friuli libero

Vive il Friûl Libar ! Al si cjate grafitât chi e là ancje sul web e no dome sot dal Gjornâl dal Friûl che al scrîf par talian. Segno che cualchi scalmanât o lu vin ancje nô. Pecjât che chescj pseudo-estremiscj a si limitin scuâsit dome a scrivilu di nascuindon. Dutcâs, a no son lâts a dî a chescj pro-israelians che a varessin forsit tirât plui simpatie doprant une bandiere furlane invezit di chê taliane o chê furlane invezit di chê israeliane.O dîs cussí pai furlans doc che a puedaressin dî che il Friûl nol à nuie da viodi cul atac dai israelians ae nâf umanitarie.O ise dome une ilusion? Dutcâs, o ben achi andé une bandiere di masse o ben andé une bandiere di mancul. (Andé= a nd'é)

Evviva il Friuli Libero! Questo slogan si trova qua e là scritto sui muri e nel web. Segno che anche noi abbiamo qualche estremista oppure si tratta soltanto di pubblicità per il giornale « Sfuei dal Friûl libar » ? Non credo perché questo giornale avendo due titoli, il secondo é il principale e si chiama Giornale del Friuli e con cio, tende a far credere che sia più friulano degli altri ma in verità scrive solo in Italiano.


Se poi parla molto di quello che succede fuori e molto poco di ció che succede dentro. Sono affari suoi. In ogni caso, questa manifestazione di pro-israeliani a Udine l’ho trovata solo in un blog. Peccato perché mi avrebbe fatto piacere se almeno in queste occasioni, qualcuno andasse a mostrare che sarebbe più simpatico se la  seconda bandiera da far sventolare fosse quella friulana. In ogni caso, qua, o c'é una bandiera di troppo o c'é una bandiera di meno


Nessun commento: