I miei Video clips furlans

Loading...

20 ago 2010

Cjantautôr furlan / Cantautore friulano



Ancje se a nol figure assolutamentri in nissun sito furlan come compositôr o autôr e seben che nissun al vedi crodût inmó util di linkâlu par solidarietât o juste par tignî sù un artist furlan o cjargniel al à a pene passât i cent mil visitadôrs tal so sito musicâl di Youtube. Se a si capís ben, o ben chei altris a son mancul bogns di lui, o ben al é rivât a chest piçul record par câs. Dutcâs, s'al é par cûl,si sà  che lui a nol lecarà mai il cûl a di nissun e chest al é bielzà alc  da festegjâ e jevâ il comedon a l'unic compositôr furlan che scuâsit di nascuindon, al rivi a plui di cent mil visitadôrs su Youtube.
 Ae  sô salût e a chê dai centmil.Se po a é ancje ae mê tant miôr.

Da due anni, ha messo una cinquantina di video su Youtube tra i quali uno sfiora i 15.000 visitatori.Chessia per le immagini o per la musica che ha composto non si sa. Certo che non é per le parole poiché tutte le canzoni sono solo in friulano almeno che i friulani siano più numerosi di quanto si creda. Strano peró che non c'é un solo sito friulano che fin'ora abbia creduto utile di aggiungere il link per referenziarlo.
 Comunque,che sia per caso o per culo, é l'unico compositore autore friulano che abbia fin'ora,anche se praticamente di nascosto, superato i centomila visitatori su Youtube. Se questo non é un gran record si deve almeno festeggiare ed alzare il bicchiere alla salute.La sua e quella dei centomila visitatori.Seppoi é anche alla mia, tanto meglio:-)

3 commenti:

Giulia ha detto...

Mi displas che no rivi a jodi e sintì visto che no ai la connession svelte.
Mi fidi di te comunque.

Satu Jaio che jai metut dalas fotos gnoves tal me sito http://giuliadilenarda.altervista.org ?

Ti doi ancje une notisie che par me a è biele! jai mandat il link dal sito al circul cultural "il colle" di San Denel dal Friul e mi an domandat di esponi une trentine di mes fotos a misure 40x60 cm ta l'ospedal di San Denel!!!
A varesin di sta espostes 4 o 5 mes da settembre/ottobre.

Sperin che a podin sei di sollievo a chei che a varan bisugne di là in ospedal.

mandi,
Giulia

DoneBete ha detto...

Mandi Jaio,
O soi lade a tornâmi a scoltà la to cjançon dedicade a Tina Modotti, ca è bielissime.
In gjenerâl ti pensi come un cantastorie e par chest motîf mi è vignût di fa un svicinament (accostamento) cu ce co ai let tal blog di Aldo Rossi, dolà che al ripuarte un articul di Cristina Bruchieri,
"Nella raccolta “Poesie”, il letterato-cantastorie friulano Ermes di Colloredo (1622-1692) imbastì una lirica impressionato dalla sottigliezza delle frittate servite a un banchetto fiorentino «una frattaje di miez uf grande... un vieli ad dè un starnut, ch’la parè just un ton, e al soflà la frittaje fur dal balcòn»."

Indindiint cun chest che il Colloredo al cjatave di ce contà su cualsisei argoment, come che tu sâs fâ ancje tu!

Jaio Furlanâr ha detto...

Graziis Done Bete, i toui complements a son simpri un compliment:-)