I miei Video clips furlans

Loading...

18 ago 2010

Flower carpet / Tapis de fleurs / Tappeto di fiori / Tapêt di rôsis / Carpeta de flores



Eriso achí? I assents e an simpri tuart. Alore o soi tornât de Spagne une dí prime par podê lâ a viodi chest spetacul di colôrs fat cun plui di cent mil begonies sule place grande di Bruxelles.
Nol à pluvût e nol à fat masse cjâlt cussíché e an lassât il tapêt doi dîs di plui. Finîde le fieste al somee che si sêti bielzà d'atom e a ven voe di tornâ a lâ.
Intant, o mi soi insumiât di un che al cuvierzeve i palaçs di rôsis ma al veve dome rôsis cu lis spinis...Tant chi spieti che cualchidun al inventi une cineriprêse digitâl par filmâ tai insiums, o scuen restâ indurmidît par continuâ i insiums. Ma no rivi, le realtât a mi sbisie e mi cour daûr.



Finché non trovo una cineripresa con la quale si possa fare un video dei sogni, mi dovró accontentare di dormire un pó di più per rimanerci dentro...Ma una volta sveglio, la realtà riprende il comando e non posso farvi vedere il sogno che ho avuto dopo aver visitato la grand' place di Bruxelles. Vi avrei raccontato la storia di un tipo che voleva coprire i palazzi e le cupole con i fiori ma aveva solo il biancospino. Ma invece vi diró che ho fatto bene di rientrare un giorno prima dalla Spagna per andare a vedere questo spettacolo di colori che succede ogni due anni. Non ci sono stati ne pioggia ne grande calore, allora hanno prolungato la festa di due giorni ed i turisti hanno apprezzato. Se c'eravate, non vi ho visti.

3 commenti:

Giulia ha detto...

Mandi Jaio, mamme me ce spetacul! E ce biele idee che an vut!

Ma erino ancje profumades dutes che rosces?!?!

Maman,
Giulia

Jaio Furlanâr ha detto...

A lu fasin ogni doi agns, duncje a tu sâs cuant che tu âs di vignî:-)
Lis begoniis a no an odôr, o se lu vevin prime lu an piedût pe strade:-)
Mandi

Giulia ha detto...

osti, alore tra doi ains tu as di spetami ehehhhe

Veramenti biel!