I miei Video clips furlans

Loading...

02 ago 2010

Nine None / Ninna nanna della nonna

Il frut al vaive disperât e nissun al rivave a calmâlu. Alore lu ai cjapât sui zenôi e mi soi mitût al piano e dopo cualchi note al à volût provâ ancje lui. Cussí al veve smetût di vaî. Daspó, so nône a é vignude a cjolimal e al si é indurmidît tal so grim tant che jó o continuavi a ascrivi chiste melodie. Par fuarce che o podevi dome intitulâ chiste chjançon: Nine none.


Un po' di sentimento non fa mai male. Questa melodia é nata al piano mentre cercavo di distrarre uno dei miei bambini che piangeva senza poter spiegare il perché.Dopo qualche accordo, voleva provare a suonare anche lui, ma il fatto é che avevo la melodia che stava nascendo e...Per fortuna, la nonna prese il bambino in braccio e mentre si addormentava, io finivo di scrivere.Non potevo allora che intitolarla Nine none, e cioé Ninna nonna.

3 commenti:

DoneBete ha detto...

une chjançon di une dolcece infinide. Le ai scjariade su RealPlayer cussì podarai faile scoltà a un frut di cuasi 2 agns. A lui i gjenitôrs ai cjacarin par furlan e jo i mandi messagjos furlans tal cel. di so mari. Je a ju scrîf ta un libri da lei cuant cal sarà plui grânt.
Graciis Jaio

Jaio Furlanâr ha detto...

Salve done Bete, content che cji plasi.Si sintin.

Anonimo ha detto...

com'è dolce Jaio....
sia la musica che le immagini....
è bellissima!
Buine gnot...
Capucine