I miei Video clips furlans

Loading...

20 ago 2010

Imprescj / Atrezzi / Outils / Tools / Herramienta


Seont cemût che si ju dopre e seont cemût che son fats,i imprescj a si rompin subite o a vivin cualchi an cence distinzion di marcje (Achi Bosch e Makita) Chei che no si rompin mai a son chei cence motôr eletric e che a van a arie compresse ma achi o ai butât vie dut ce che a no mi siervive plui par svueidâ i cassetins. Ju ai mitûts di fûr sul marcepît e dôs oris dopo a jerin sparîts. Un zovin che al passave ju à cjalâts e al à tacât a cjoliju doi par doi. Daspó al si é decidût a cjoliu ducj insiemit. E varan cussí une seconde vite e jo plui puest par meti chei gnûfs.

Secondo l'uso che se ne fa o come sono concepiti, gli atrezzi si sfasciano subito o vivono qualche anno.Non ce n'é più nessuno che duri più di un'altro (Vedi i Bosch e i Makita) Solo gli atrezzi ad aria compressa sono praticamente indistruttibili ma qua li ho buttati via perché non ne avevo più bisogno. Li ho messi fuori sul marciapiedi e due ore dopo erano spariti.Un giovane s'é fermato li ha guardati ed ha cominciato a metterli in macchina due per due. Poi s'é deciso a prenderli tutti in una volta. Cosí serviranno ancora a qualcuno ed io avró più posto per mettere quei nuovi.

2 commenti:

Anonimo ha detto...

Certo è che le amicizie, e guarda caso sinergiche tra loro, aiutano il lavoro - anche manuale, magari usando una tastiera per Riaprire il fuoco o imbarcarsi su una Nave Corsara, o più semplicemente per guardare dentro un cannocchiale, anche se a rovescio.
Bentrovat Jaio!
ps - timp fa... insomme, no mi displasares se tra chei che a cjase so e plasin a duciis... d'acuard che a l'é dome un pseudonim, ma... W il Friul ator pal mond e mandi.
Frank Spada

Jaio Furlanâr ha detto...

Aspetta che ti sparo qualcosa, mi manca giustamente un bersaglio:-)