I miei Video clips furlans

Loading...

08 ago 2010

Purcit in stajare / La festa del maiale

Le fieste dal purcit aromai si le clame purcit in stajare. O cjatarês une biele  descrizion di Anute achi e ancje le date dal purcit in stajare di Artigne. Le foto a ven da un scafâl di Agne Lene. O scuignarai stâ atent che no si meti a cirîle prime chi le torni a meti dulà che jere:-)





In Friuli, far la festa al maiale si chiama Purcit in stajare. Stajare sarebbe una famosa danza friulana che il purcit, cioé il majale balla gridando prima che qualcuno lo faccia tacere con una promessa, cioé una bugia. Per saperne di più, andate a leggere una testimone oculare.
La foto l'ho fregata a mia zia Lena, ma solo per il WE. Giuro.

2 commenti:

DoneBete ha detto...

Mandi Jaio,
un 15 agns fa une siore di Prissinins, paîs tacât di Palaçûl, mi à contât di une usance che jo no cognossevi par nie. Di un scherz ca i fasevin ai fruts che viodevin purcità par la prime volte. Ai davin un sac e a lu mandavin ator pe cjasis a domandà la "misure dal salamp". La înt e consegnave lêns o altris robis ca vevin di jessi la misure dal salamp. Cussì il frut al veve un bon ce fà a strissinasi daûr il sac ma al varès imparât a no fâ plui la figure dal salamp.

Gabriella ha detto...

O cognos ben la fieste dal purcit di Artigne.
Biele la fotografie dal purcit sul brear.

Grazie per l'indicazione che mi hai dato per trovare i sassi dalle svariate forme, andrò a fare un giretto da quelle parti.

Mandi Gabriella