I miei Video clips furlans

Loading...

08 set 2010

La Vierte d'Atom / La primavera d'autunno

Le vierte, si sà, nus dà voe. Voe di un frac di robis e vor di sintîssi vivi. Che a sêti le temperature?
Se cussí al fos, d'istât al varès di sei inmó piês. Dutcâs, cui no s'impensial di chel amôr di une dí, di un moment, nassût e muart in tune vacance?
Alore íar o jeri in Spagne a 30 grâts d'atom e on ai viodût che ducj e lavin ator tignintsi pe man, zovins e vecjos. Cualchi volte ancje di plui. I colombs a si tignîvin pe code e a pierdevin lis plumis, lis gjatis a no lassavin durmî nissun é la mê vicine sui 35, che mi hà sveât aes 5 di buinore a veve di vê cjatât un zovin sui 25 a so gust e a lu veve menât dongje ma di sigûr a no voleve fâlu jentrâ e alore a mi à sveât juste cuant che a gjoldeve ponete su pai scjalinsdi un'altri vicin. Cjalant pal balcon o ai juste vût il timp di viodi l'ûltin sussult. Se chiste no jé le vierte, a i somee...Ma mi soi adatât. Pecjât chi ai scuignût sfredâmi tornant a cjase cu le ploe.

Una mia vicina, mai vista prima perché sto li solo in qualche fine settimana, era tornata con un amante che sembrava dieci anni più giovane e forse per questo non l'ha fatto entrare in casa. Cosí m'ha svegliato mentre godeva allungata sulle scale. Con la gatta che gridava li vicino l'ho vista nei suoi ultimi sussulti mentre il suo amante, apparentemente insoddisfatto, voleva ricominciare di nuovo.Con 26 gradi nell'aria e chissà quanti gradi nelle mutande,alle 5 del mattino credo ben che el calor y el mar ci ecciti la testa. Ho visto che tutte le copie andavano a braccetto o si tenevano per mano. Anche gli anziani (Salvo le colombe che si tenevano per la coda:-).Se questa non é la primavera, ci assomiglia e mi ero adattato bene. Peccato che tornando mi son dovuto sfreddare con la pioggia.

Nessun commento: