I miei Video clips furlans

Loading...

19 ott 2010

Alc al va in stuart / Qualcosa va di storto


Jenfri le aghe salade dal mâr e le âghe sante dai monts o vin forsit cumó plui glêsiis pai fedêi che fedêi pes glesiis.

Ch'al sêti par vie dai prêdis pedofilos o pai fruts predofilos, no sai, ma alc al và in stuart.
Cul passât di stât clericâl che o vin, il nestri eroe principâl no isal un vescuf? Se po al jere ancje patriarc e francês, nol gambie nuie parcé che le strade fate a é plui curte che chê che reste da fâ.Ma fâ cemût? Il passât al é simpri cussí presint tar ogni cjanton dal Friûl che al si cjate plui stradis cun nons di prêdis e di sants che no tal rest dal mont.
Ae Filologjiche, indulà che o scrivevi che andere (a 'nd ere) masse articui di glêsiis e di religjon tes lôr publicazions a mi an rispuindût che al fâs part de nestre culture. Ce si puedial dî? Ave Marie graciis stuartis, file dret e sta cidin nunche cji moli morte nostre amen.


Tra l'acqua salata del mare e l'acqua santa dei monti, abbiamo forse adesso più chiese per fedeli che fedeli per chiese.Che sia per via dei preti pedofili o dei bambini pretofili, non lo só ma qualcosa và di storto.
Col  passato di stato clericale che abbiamo, il più grande eroe friulano non é forse un vescovo? Che fosse  anche patriarca e francese non c'é differenza. La strada fatta é più corta di quella da fare.Allora come fare?
Non lo so, il passato é talemente presente in ogni angolo del Friuli che si trovano più vie dedicate ai preti e ai santi che in nessun altra regione d'Europa.Cosa si puó dire? Dopo tanti secoli di ave marie senza risultati  é forse ora di cambiare qualcosa.

3 commenti:

Jaio Furlanâr ha detto...

Il post al somee vê tirât le atenzion di un grup di int che o cjatarês achi sot e che forsit us interessaran:
http://www.luoghi-comuni.org/userfiles/780448526_letteraaperta.pdf

Auditions for All ha detto...

Hey Your collections of blog is rocking buddy that too particularly this posting is fabulous buddy.Really i need to appreciate your great work.I loved your blog so i have added your blog to my impressive blog list at http://auditions-for-all.blogspot.com/
So would you put my blog too, on you...

you can get healthy traffic from us and our visitors can get relative and useful information form your site.

Hope you would add my blog.
Thanks a lot.Keep blogging....

Jaio Furlanâr ha detto...

Ce frice! A é bielzà dôs vôltis che ven a domandâmi di meti il so blog in te me liste parcé che e à metût il gno in tal so. Lait aviodi amancul lis fotos di cjantants e ballerins e faseit un cucù, no volarès che vegni achi a discrotâsi le prossime volte. A é masse ben:-)