I miei Video clips furlans

Loading...

18 ott 2010

Le more a scuele / La morra a scuola

Al mi é simpri plasût di viodi zuiâ de more seben che da piçul o m'impensi che i oms che cridavin ,a nô fruts, nus fasevin pôre.A si credeve che a si barufassin. Forsit al é par chel, che le more a é stade proibide.A si dîs che le more a sedi un zuc bielzà cognossût in Egjit ma se a son i romans che lu an fat cognossi par dut, a son i furlans che lu fasin cognossi in Argjentine. Ma chest, no  tes ostariis ma in tes scuelis elementârs! 
 Di fat, parcé no? Al pues sei un ecelent esercizi par imparâ a contâ plui svelts e abituâ i fruts a concentrâsi.
 Dutcâs a somee che chest al sedi deventât un metod di pedagogjie pai fruts e lis frutis dai furlans argjentins di Caroya.

Avete già assistito a dei tornei di morra? Forse erano clandestini poiché, questo gioco sembra che dagli anni 30 sia ancora proibito.Chessia per il gran numero di parolacce e bestemmie che escono tra i numeri gridati e mostrati con le dita? Certo che da noi, é piuttosto un gioco di osteria ma questo non vuol dire che sia un gioco da proibire. Infatti, giocare a morra, puó diventare un metodo pedagogico per imparare a contare più svelti e ad avere maggiore concentrazione. Lo si insegna nelle scuole argentine di Caroya per figli di friulani ( foto).
 Iinks :


2 commenti:

Auditions for All ha detto...

It is a good collections,I need to appreciate your dedications towards this blog anyway great job.awesome work.I loved your blog so i have added your blog to my impressive blog list at http://auditions-for-all.blogspot.com/
So would you put my blog too, on you...

you can get healthy traffic from us and our visitors can get relative and useful information form your site.

Hope you would add my blog.
Thanks a lot.Keep blogging....

Jaio Furlanâr ha detto...

I add you:-)