I miei Video clips furlans

Loading...

3 nov 2010

L'insolitudin dal solit Udin / La solitudine dell'Udine insolito

Pssst:Par viodi plui in grant frache sule foto
A Udin, plui che  tal rest dal mont, al regne il NO SI PUES FÂ. Ma nissun no mi impedís di pensâ che se ducj a fasessin come me, pues dâsi che une dí le mentalitât si dismoli  magari dome par no someâ masse mones.
Duncje, o ai cjapât il cjamin de birerie Dormish e i ai plantât parsore la Vi de vitorie. Cuale vitorie? Dutis lis vitoriis. Chês passadis ma soredut chês che an da vignî. Se il solit Udin a nol devente insolit avonde, us in metarai inmó. Il biel al sarès che cualchidun al mi comandi chiste man par da bon e o scuignarès lâ a plantâle veramentri lassù in somp.

A Udine, c'erano tre fabbriche di birra, una delle quali era la Dormish per la quale vi faccio un servizio a modo mio. Non si sà a cosa sia destinata la fabbrica che é chiusa da più di trent'anni. Il bello sarebbe un museo del vino con lassù in cima la mano della vittoria. Quale vittoria? Appunto, quella del vino sulla birra. Certo che vista cosí, la fabbrica sembra ancora fiera di se. Peccato che lassú in cima non riuscirei a piazzarla durante una sola notte. altrimenti so già quale notte scielglierei. Per ingrandire la foto cliccaci sopra

2 commenti:

frank spada ha detto...

Second me la gnot che da dopo miezegnot... Jaio, SI PUES FA'!
Si tache a fa un incendiut picul picul, tant di fà rivà lì chei cui cascos neri, e vieeee... un dai doi al conte alc e cè e intant che l'atri al monte su le scjale in risalide...
Daspò, tu viodaras se no nus metin dentri e Done Bete cun i mandarins, lis coculis e... Bete, che no si dismentei dai spagnolets, mi racomandi.

Jaio Furlanâr ha detto...

Jo no fumi plui ma i mandarins e lis coculis a saran simpri benvignûts.