I miei Video clips furlans

Loading...

05 nov 2010

Udine, Piazza della Vittoria

Il gno vicin Raimondo Scarpa, par calmâ i gnerfs al si met a scovâ il marcepît. Prime il so, po ancje il gno, daspó chel di chei âltris e finalmentri al fâs ancje il rest de strade. Al sarès ben che ducj a si metessin a fâ come lui. Un zardinîr al larès a plantâ rôsis tar ducj i cjantons des tradis indulà che a staressin ben e a bagnâ lis rosis che il comun al trascure, il poete, invezit di fâ scrivi monadis ai grafitadors, al fasarès scrivi poesiis in tes stradis invezit che tai mûrs, i imblancjins a laressin fûr vie pe gnot par piturâ di nascuindon i mûrs plens di grafitis di mones o ben lis inferiadis inrozonidis dai puints o des scjalis publichis, i muradôrs e i stradins a stroparessin lis bûsis tai mûrs e in tes stradis e i carabinîrs, invezit di platâsi par dâ lis multis a si fasaressin viodi par dâ le ocasion ai automobiliscj di lâ a platâsi lôr. Insome, da scultôr, o larès a ficjâ une sculture ancje achi ae fin de vie de Vitorie in te place prin di mai indulà che, no si sà mai,  a puedarès restâ par simpri.

Il mio vicino Raimondo Scarpa, per calmare i nervi, si mette a scopare il marciapiedi. Poi scopa anche il mio e quello degli altri. Finalmente pulisce anche tutta la strada. Sarebbe bello se tutti fossimo come lui. Un giardiniere andrebbe a piantar fiori e piante in tutti i posti più tristi che i comuni lasciano andare, il poeta  invece di lasciar scivere cretinagini sui muri, farebbe scrivere dei versi nelle strade, gli imbianchini, farebbero miracoli e durante la notte, farebbero sparire i pastrocchi chiamati grafiti e ne approfitterebbero per rimettere una mano di colore su tutto quello che vedono arrugginito o trasandato. I muratori e gli stradini di nascosto colmerebbero i buchi nei muri e nelle strade, i carabinieri invece di nascondersi per dar multe si farebbero veder bene in modo che gli automobilisti possano andare a nascondersi mentre gli scultori, andrebbero a ficcare una mano alla fine della via della vittoria   sulla piazza primo maggio come ho fatto io sperando imbarazzare tutti quelli che credono che siamo sempre stati dei perdenti.

7 commenti:

frank spada ha detto...

Jaio! atu viodut ce che ti ha metut in viste... ma sì, Donebete, un compari a miec e miec che si prepare a http://blog.robinedizioni.it/il-cannocchiale-a-rovescio-2#c003505
e Ettore Bianciardi
http://www.riaprireilfuoco.org/blog/?p=380#comments
e... stami ben.

Michael Olivia ha detto...

Hi,
I would like to thank you for the efforts you have made for this blog. I Really like this..
I have added your blog to My Blog Roll at
http://satellitesnews.blogspot.com/. So would
You put my blog too; our visitors can get relative and useful information form your site.
I will hope you would add my blog.
Thanks

Jaio Furlanâr ha detto...

Se o vès voe di un cafe cence acents furlans ma cul 'sabor' spagnul o soi te terace di front dal mar di Torrevieja chi podes viodi achi in te colone di diestre in te web cam. Scusait se no us consoli de vuestre ploe e o mi gjolt il soreli di bessol:-)

Steve Martin ha detto...

Hello,
I visited your blog. The information which you have shared in your site is very informative. I really much impressed with your blog.
I have added your blog to Blog Roll at
http://autotransport- usa.blogspot.com. So would
If you give my links on your blog it will be useful to our visitors and also can get ideas and information from your site.

Thanking You
With Regards,
Steve Martin

charles ha detto...

Hi,

Great post, I like this post.
I 've added your blog to My Favourite Blog Roll at
http://easymovetransports.blogspot.com
So would you put my blog too, on you...

you can get healthy traffic from us and our visitors can get relative and useful information from your blog.

Hope you would add my blog.
Thanks a lot.Keep blogging....

Ethan Emma ha detto...

Hi,
I would like to thank you for the efforts you have made for this blog. I Really like this..
I have added your blog to My Blog Roll at
http://electronicsexpress.blogspot.com. So would
You put my blog too; our visitors can get relative and useful information form your site.
I will hope you would add my blog.
Thanks

Jaio Furlanâr ha detto...

Joi ce tancj merecans che a vegnin a dimi grazie par vê il lôr leam achi!
Scometino che il prossim a nol sarà furlan nancje chel:-)