I miei Video clips furlans

Loading...

01 dic 2010

robis di vuê / Cose di oggi

Tant che i medias nus rompin lis vorêlis cu le conference sul riscjalcament climatic, in Europe a nol é mai stât cussí frêt in Novembar come chest an. Da nô o vin le nêf e da vualtris?
Al supermarcjât o jeri daûr di dôs sioris sule otantine. A di une o viodevi che a i vignive jù le bave di dîs centimetros e jê a no si acuarzeve. Mi domandavi il parcé che chê di front di jê che mi mostrave lis spâlis a no i diseve nuie ma cuant che si é voltade o ai viodût che jê a veve une cjandele che i gotave dal nâs e forsite, mi soi dite, che a vevin dismenteât i façulets. Alore ur ai dât i miei. Po o soi bailât a tornâ a cjase prime che il nâs al mi coli a mi:-)
Il lave vêris al mi spietave par poni le so scjale cuintri le façade ma o ai viodût subite che cul frêt che al faseve, se i ves domandât di tornâ une altre dí a nol varès domandât miôr. Cussí o ai fat.
Cule fortune chi ai, o mi domandavi cemût disi di sbassâ il prêsit che al mi veve fat e lui mi à dât le ocasion. I ai dite di clamâmi prime di vignî, cussí i disarai che il so prêsit di 80€ par netâ 4 barcons
al é masse cjâr.

Con la conferenza sul riscaldamento del clima e le misure da prendere per evitare che succeda peggio, in Europa c'é un'ondata di freddo che in molti paesi non succede cosí da più di 25 anni. A Mosca si prevede meno 28° questa settimana. Al supermercato, nella fila davanti a me c'erano due donne sulla ottantina che parlavano. Una di loro aveva un filo di bava di 10cm che no voleva staccarsi dall'angolo della sua bocca e mi chiedevo il perché, la signora che mi mostrava le spalle non glielo faceva notare. Poi ho visto che a lei un candelotto di 5cm gli andava giù sulla bocca e pensando che nessuna delle due avesse un fazzoletto per dirsi di pulire, ho offerto i miei fazzoletti.
Poi, mi son spicciato a tornare a casa prima che il mio naso si metta a fare brutta figura.
Sulla porta di casa, il lava vetri mi aspettava per mettere la scala contro la facciata ma mi son reso subito conto che se gli avessi detto di tornare un'altro giorno, col freddo che faceva, non avrebbe rifiutato. Ed é cosí che se n'é andato via.
Questo mi darà l'occasione di rinegoziare il prezzo di 80€ che mi aveva fatto per pulire i vetri delle finestre.

Nessun commento: