I miei Video clips furlans

Loading...

07 feb 2011

Dulcis in fundo

Le bancjine al fâs 1km250 di lungjece. Ce sono 1700 metros? Nuie, juste 3500 metros pa lâ e tornâ e ce sono 3km e mieç ? Juste avonde par facji pensâ che plui a tu stâs a fâiu e plui a tu stâs ben. No capis par nuie chei chi viôt passâ sù e jù corint cu lis vorelis stropadis de lôr musicute di sachetin. Mi plâs miôr di viodi chel vecjo vistût ae ùltime mode di maratonîr che al somee a un coridôr ch'al cor a ralentament parce che al cor plui ben plan che jo cuant chi cjamini.
Ae fin de rostre, lait in mome ma achi ogni di aé domenie e mi fermi al Keeper. O podês viodimi al Keeper ogni dí lant in tes Webcams achi a diestre (Torrevieja). Li o comandi un cafe con leche y churros e o ricêf un capucin cui crustui e il camarîr al zonte il Daily Mirror parcé che al crôt chi sedi un inglês di chei de basse invezit di un furlan che al cîr di fevelà spagnûl. Duncje o doi une cjalade a chest gjornalat tant chi mi onç i dêts di vueli mangjant i churros. Nuie da dî, i crustui a saressin miôr e o lassi colâ il Mirror par cjalâ il mâr. A fuarce di mâr, di blu· e di sorêli ator di me, no rivi adore a viodi il vêr di nissune altre bande. Ma un tic plui in ju· o ai let Café del dolç. Alore o ai pensât che achi a si fevele inmó il catalan o il valenzian seont indulaà che a si si cjate. O pensi alore che chel can dal osti di linguist catalan che al é stât clamât in Friûl par fânus crodi che a si veve bisugne di une gnove grafie al vignive propite di achi dongje e par me a nol eé stàt onest e neutrâl come che al veve di sei. Al nus à imponût une letare dal so alfabet come se a no si vares podût stâ cence. Difat, si o cirìs la ç te tastiêre taliane o no rivais a scrivi par furlan cuant che invezit prime a si rivave distes a scrivi cule z.
Ma chiste modernitàt mi fâs pensâ distes che si soi nassût in mont o puedares distes murî al mâr di achi parce che il spagnûl e il catalan a mi fasin sintî plui furlan che il mâr di Grado o di Lignan, indula· che chei che a fevelin furlan a son i venits e indulà che i furlans a mi fasin cagâ cul lôr fevelâ venit.

2 commenti:

Anonimo ha detto...

is this a public blog theme? i totally love the layout !!

Jaio Furlanâr ha detto...

This a public blog, your can write what you want except spam:-)