I miei Video clips furlans

Loading...

17 feb 2011

La frice rustide / La figa in arrosto

Cun ducj i 10 in frice chi mi soi bielzà atribuît o scuen zontâ inmó une.A fasarà ben a di chei che a Lignan o a Grado ogni vôlte che a cjalin ator a colin sun tune mule che, bagnade o sute, inpîs o distirade ju fâs tirâ i voi tar chel puest e l'imagjinazion tar chel âtri.
Yakimanka al é un cuartîr che a Moscje a nol é stât butât jù da Stalin come ducj chei altris. Al si cjate a di lunc dal flum Moscva e i moscovits che a ricevin amîs stranîrs dopo vê stât tal centro ator dal Cremlin a proponin di lâ  a Yakimanca. Dome che se  l'amî al é un japonês, al puès fruçâ il nâs o ben sei imbaraçât o ancjiemó fâ une ridade parcé che in gjaponês Yakimanca al ûl dî frice rustide. Daspó Yakimanca no si cjatial bagnât dal flum?





Arrosto di figa
Con tutti i dieci con lode che mi sono attribuito in questo campo, devo assolutamente aggiungerne un'altra. Farà molto bene a quelli che sogniacciano spiagge popolate di ragazze sempre più nude sdraiate o impiedi, bagnante o asciutte e pronti a tirare gli sguardi in quel posto e l'immaginazione in un'altro.
Yakimanka é un quartier di Mosca che Stalin risparmió dalla sua mania di distruggere il vecchio per far sù le sue cazzate all'americana. Fattostà che  se andate a visitare Mosca, a parte il centro attorno al Cremlino, finirete di sicuro anche voi dalle parti di Yakimanka. Semmai quel giorno siete li con dei turisti giapponesi guardate che reazione hanno quando sentono nominare Yakimanka. Infatti, in giapponese questo vuol dire Figa Arrostita:-) 



Nessun commento: